يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 76590

استاندار قم یک ماه حقوق خود را به مردم سیل زده اهدا کرد

قم نيوز :  استاندار قم در آیین‌ جشن گلریزان هدایای مردم‌ قم به سیل زدگان، یک ماه حقوق خود را برای کمک به هموطنان ساکن در مناطق سیل زده اهدا کرد.
استاندار قم یک ماه حقوق خود را به مردم سیل زده اهدا کرد
استاندار قم یک ماه حقوق خود را به مردم سیل زده اهدا کرد
به گزارش قم نیوز از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در این آیین در میدان آستانه در سخنانی با اشاره به پیشگامی شهروندان قمی در ارسال کمک ها و اعزام نیرو به استان های خسارت دیده در سیلاب های اخیر افزود: مردم این استان در کمک به هموطنان سیل زده حماسه آفرینی کردند.

وی ضمن ستایش مردم قم به دلیل کمک به هموطنان خسارت دیده در استان های سیل زده، گفت: شهروندان قمی در کمک به همنوعان خود پیشگام و بخشنده بودند.

سرمست با اشاره به مبلغ قابل توجه کمک های مردم قم افزود: در بخش های استان نیز حدود 150 میلیون تومان برای کمک به استان های سیل زده جمع آوری شد.

وی همچنین با اشاره به مدیریت و هماهنگی بسیار خوب دستگاه ها در ستاد مدیریت بحران استان قم در مدیریت سیلاب های اخیر اظهار کرد: با وجود اینکه نسبت به سیل سال 88، بارش ها حدود دوبرابر بیشتر بود، تلفات جانی در استان به دلیل سیلاب نداشتیم و خسارات مالی نیز به حداقل کاهش یافت.

سرمست با اشاره به اقدام های صورت گرفته توسط ستاد مدیریت بحران قم در راستای کمک به استان های سیل زده گفت: اعزام ماشین آلات سنگین و نیروهای امدادی توسط دستگاه های دولتی قم چشمگیر بوده است.

سیل در روزهای نخستین سال جاری منجربه خسارت های جانی و مالی در برخی از استان های کشور شد. 

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcgzn9u.ak93y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما