يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 76603
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

بازدید مدیر جامعه الزهرا از مرکز تخصصی ادبیات عرب، تاریخ، تبلیغ و مطالعات اسلامی زنان

قم نيوز : مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در بازدید از مرکز تخصصی ادبیات عرب، تاریخ، تبلیغ و مطالعات اسلامی زنان بر افزایش و حفظ بار علمی سطوح آموزشی تاکید کرد.
بازدید مدیر جامعه الزهرا از مرکز تخصصی ادبیات عرب، تاریخ، تبلیغ و مطالعات اسلامی زنان
بازدید مدیر جامعه الزهرا از مرکز تخصصی ادبیات عرب، تاریخ، تبلیغ و مطالعات اسلامی زنان
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سید محمود مدنی در بازدید از مرکز تخصصی ادبیات عرب، تاریخ، تبلیغ و مطالعات اسلامی زنان با مسئولان این مرکز گفتگو کرد.

در جریان این بازدید سرکار خانم غیوربابایی، مدیر مرکز تخصصی ادبیات عرب، تاریخ، تبلیغ و مطالعات اسلامی زنان با ارائه گزارشی از فعالیت های علمی و آموزشی این مرکز تخصصی در سطح سه و چهار گفت: در حال حاضر ۳۰۸ طلبه در سطح سه و چهار این مرکز تخصصی در حال تحصیل هستند.

وی انجام بازدیدهای علمی از مرکز علوم کامپیوتری نور و پژوهشکده حج و زیارت، برگزاری کارگاه نرم افزار های تخصصی، نشست‌های کاربردی با موضوع تربیت فرزند و برگزاری مسابقات فرهنگی مختلف را از فعالیت های فوق برنامه این مرکز عنوان کرد و گفت: برگزاری مسابقه آنلاین کتابخوانی و نشست علمی آموزشی «نقش حضرت خدیجه در پیشرفت اسلام» از فعالیت‌های پیش روی این مرکز است که در حال پیگیری مقدمات آن هستیم.

وی با ارائه گزارشی از طلاب مشغول به نگارش پایان نامه بیان داشت: نسبت به نگارش پایان‌نامه طلاب و تشویق و ترغیب آنها برای به سرانجام رساندن آن اهتمام جدی داریم.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین مدنی با قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته در این مرکز تخصصی، هدف از این بازدیدها را شناسایی نقاط قوت و ضعف مجموعه ها و همکاری و همیاری برای تقویت یا برطرف کردن آنها عنوان کرد.

وی با تاکید بر توجه به اخلاق در همه سطوح آموزشی گفت: اگر روزی در همه زمینه های علمی رشد چشمگیر کنیم ولی در مسائل اخلاقی رشدی نداشته باشیم در حقیقت هیچ پیشرفتی نکرده‌ایم و تمام تلاش‌های ما بیهوده خواهد بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbf0bz.rhb0gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما