يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 76607
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان قم از آیت الله اعرافی

قم نيوز : نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: آیت الله اعرافی حضور مناسبی در استان های سیل زده داشته و باید طلابی که مورد خسارت سیل واقع شدند، حمایت شوند.
تقدیر نماینده ولی فقیه در استان قم از آیت الله اعرافی
تقدیر نماینده ولی فقیه در استان قم از آیت الله اعرافی
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام سعیدی در نشست نمایندگان طلاب و فضلای استان های سیل زده کشور که در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد، ضمن تبریک مناسبت های ماه شعبان، اظهار داشت: صلوات شعبانیه و مناجات شعبانیه دارای نکات مهم و آموزنده ای است که باید از آن استفاده کرد.

وی ابراز داشت: سیل در کنار ویرانی ها، برکات بسیاری نیز برای کشور داشته و ایران اسلامی را از خشکسالی نجات داد و امیدواریم به برکت این ماه بزرگ، مشکلات موجود مرتفع شود.

تولیت آستانه حضرت فاطمه معصومه (س) خاطرنشان ساخت: ابتلاء الهی و مشکل سختی که برای مردم ایران پیش آمد، گرچه بخشی از آن خودساخته بوده و عدم مدیریت ها سبب بروز آن شد؛ اما باید به فرصت های به وجود آمده از آن نیز توجه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قم تصریح کرد: ما نباید با طبیعت در ستیز باشیم؛ چراکه طبیعت حق خود را خواهد گرفت و این سیل نیز نشانگر همین مطلب است که طبعیت حق خود را پس گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی بیان داشت: عدم لایروبی رودخانه ها و مسیل ها یکی از دلائل بروز سیل و سیلاب در کشور بوده که باید مدیریت و تدبیر می شد.

وی اظهار داشت: همچنین عدم اجازه برای ساخت سد از سوی برخی مسئولان در استان هایی همچون خوزستان سبب شده که این نوع از سیل در این استان روان شده و مردم دچار آسیب و گرفتاری شوند.

تولیت آستانه حضرت فاطمه معصومه (س) ابراز داشت: امروز برخی رسانه ها در صدد سمپاشی بوده و با شکل های گوناگون به دنبال ایجاد تفرقه و جدایی میان مردم و نظام هستند.

نماینده ولی فقیه در استان قم خاطرنشان ساخت: امروز رادیو فردا، صدای آمریکا، بی بی سی و ... دلسوز مردم شده اند که نشان از خباثت آنان می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تصریح کرد: دلسوزی بر سر جای خود محفوظ است؛ اما باید کارها با هماهنگی صورت بپذیرد؛ نباید هیجان بر کارها غلبه کرده و سبب عدم هماهنگی بین جهادگران شود.

وی بیان داشت: ایجاد هماهنگی میان خدمت رسانندگان از ضروریاتی است که امروز در مناطق سیل زده نیازمند به آن هستیم.

تولیت آستانه حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: آستان مقدس در زمان های گوناگون به استان های سیل زده اعزاماتی داشته و امروز نیز اعزام هایی را برای استان خوزستان خواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در استان قم ابراز داشت: آیت الله اعرافی نیز حضور مناسبی در استان های سیل زده داشته و باید طلابی که مورد خسارت سیل واقع شدند، حمایت شوند.

همچنین در این جلسه، نمایندگان طلاب و فضلای استان های سیل زده خوزستان، لرستان و مازندران  نیز به ارائه گزارشی از وضعیت مردم استان های خود پرداختند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfevde.w6dvxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما