کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جمع‌آوری کمک‌های طلاب بین الملل به سیل‌زدگان

خبرگزاری فارس , 26 فروردين 1398 ساعت 8:00

مسؤول ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی طلاب غیر ایرانی به سیل‌زدگان از جمع‌آوری کمک‌های طلاب بین‌الملل به سیل‌زدگان خبر داد.


به گزارش قم نیوز سیدعلی علوی با اشاره به اقدام پویش بین‌المللی حسین رهبر آزادگان برای کمک به سیل‌زدگان مناطق گلستان و لرستان اظهار کرد: کمپین حسین رهبر آزادگان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های طلاب بین الملل برای سیل‌زدگان در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی شامل لباس، پتو، حبوبات، برنج، روغن، شکر، چادر، کنسرو، آب معدنی و... کرد.


وی خاطرنشان کرد: این کمپین در کل مدارس المصطفی ستاد جمع‌‌آوری کمک‌ها را با هماهنگی معاونت فرهنگی المصطفی راه‌اندازی کرد. طلاب علاقه‌مند می‌توانند کمک‌های خود را به دفاتر فرهنگی در مدارس تحویل دهند و یا به طور مستقیم به شعبه اصلی ستاد جمع‌آوری به آدرس قم، فلکه جهاد، مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برای تحویل کمک‌ها مراجعه کنند.

مسؤول ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی طلاب غیر ایرانی به سیل‌زدگان با بیان اینکه کمپین بین‌المللی حسین رهبر آزادگان این اقدام را با هدف کمک به سیل زدگان در دستور کار دارد گفت: طی این کمپین میلیون‌ها تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی از طلاب غیر ایرانی جمع‌آوری شد و در حال راه‌اندازی کمپینی برای کمک به سیل‌زدگان در کشورهای پاکستان، هند، آلمان، روسیه و عراق هستیم.


 یادآور شد: به همت پویش بین‌المللی حسین رهبر آزادگان گروه‌های سازندگی و کمک‌رسانی در قالب گروه‌های چند ملیتی به مناطق آسیب دیده اعزام می‌شوند.

علوی عنوان کرد: طی مدت فعالیت کمپین کمک‌های نقدی میلیونی و تعدادی پتو، لباس، کفش، اسباب بازی، اقلام خوراکی مانند برنج، حبوبات و روغن جمع‌آوری شده است.

وی بیان کرد: جمع‌آوری کمک‌ها تا روز دوشنبه 26 فروردین ماه ادامه دارد که شامل جمع‌آوری کمک‌ها از کل مدارس المصطفی و نهادهای آموزشی المصطفی است.

انتهای پیام/113


کد مطلب: 76622

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/76622/جمع-آوری-کمک-های-طلاب-بین-الملل-سیل-زدگان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir