کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختصاص بلوار پیامبر اعظم به مسیر پیاده‌روی نیمه شعبان/بلوار پیامبر اعظم(ص) از صبح ۱۴ شعبان بر روی خودروها بسته می شود

خبرگزاری فارس , 26 فروردين 1398 ساعت 12:00

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در ایام نیمه شعبان بنا بر این است که باند رفت بلوار پیامبر اعظم(ص) از حرم مطهر به سمت مسجد مقدس جمکران به مسیر پیاده روی اختصاص داده شده و مسیر برگشت بلوار به صورت رفت و برگشت جهت استفاده حمل و نقل عمومی و خودروهای امدادی و خدماتی در نظر گرفته شود.


به گزارش قم نیوز عباس ذاکریان با اشاره به تدابیر ترافیکی ویژه ایام نیمه شعبان در قم اظهار کرد: با توجه به تصمیمی که در کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد تسهیلات زائرین استان گرفته شد و با توجه به اینکه بنا شد راهپیمایی نیمه شعبان به صورت باشکوه برگزار شود مقرر شد که کل باند رفت از حرم مطهر به سمت مسجد مقدس جمکران به مسیر پیاده روی اختصاص داده شده و مسیر برگشت بلوار هم برای رفت و برگشت حمل و نقل عمومی و خودروهای امدادی و خدماتی در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: ما تردد خودروهای شخصی و موتورسیکلت از بلوار پیامبر اعظم (ص)نخواهیم داشت،‌ مردم به گونه ای برنامه ریزی کنند که از مسیرهای جایگزین برای دسترسی به مسجد جمکران استفاده کنند.

معاون شهردار قم با تاکید بر اینکه مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) از صبح روز شنبه مسدود خواهد بود خاطرنشان کرد:‌ بنا بر این است که انسداد تا صبح روز نیمه شعبان ادامه یابد البته به صورت مقطعی هم ممکن است تصمیماتی گرفته شود.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 76630

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/76630/اختصاص-بلوار-پیامبر-اعظم-مسیر-پیاده-روی-نیمه-شعبان-ص-صبح-۱۴-روی-خودروها-بسته-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir