دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : 7666

تاخیر در اجرای تقاطع غیرهمسطح پردیسان قابل پذیرش نیست

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از تاخیر در روند اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح ورودی منطقه پردیسان انتقاد کرد و خواستار تسریع در اجرای این پروژه زیربنایی شد.
تاخیر در اجرای تقاطع غیرهمسطح پردیسان قابل پذیرش نیست
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدحسین موسی‌پور در بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح پردیسان اظهار کرد: پروژه تقاطع غیر هم سطح پردیسان به همراه مجموعه‌ای از طرح‌های منشعب از جمله بلوار ۱۰۰ متری، میدان بزرگ، معابر ۶۰ متری پردیسان و بلوار شهروند از طرح‌های مهم و اساسی منطقه پردیسان است که با هدف تسهیل عبور و مرور شهری و ایجاد راه‌های دسترسی مناسب به این نقطه از شهر در حال اجراست.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های حمل و نقل شهری در منطقه گفت: پردیسان به عنوان یکی از مراکز مهم ثقل جمعیتی استان در آینده با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت و رونق کنونی ساخت و ساز و احداث بیش از ۴۰ هزار واحد مسکن مهر، نیازمند اجرای چنین طرح‌ها و پروژه‌های زیر بنایی است.

استاندار قم با انتقاد از روند نسبتاً کند پیشرفت پروژه تقاطع غیر هم سطح پردیسان و تاکید بر لزوم تسریع در اجرای آن افزود: با توجه به حجم بالای تردد در مسیر ورودی پردیسان و مشکلات موجود، باید عملیات عمرانی این پروژه عظیم با جدیت و سرعت بیشتری پیگیری و اجرا شود.

موسی‌پور همچنین با تاکید بر لزوم تسریع در رفع موانع و مشکلات اجرایی طرح از جمله مشکل معارضین طرح خاطرنشان کرد: باید با سرعت دادن به کار و افزایش ماشین آلات و تجهیزات کارگاهی، تأخیرهای ناشی از مشکلات و موانع یاد شده جبران شود.

وی با اشاره به مجموع اعتبارات تخصیص یافته برای اجرای این طرح، گفت: تاکنون بیش از ۱۲ میلیارد تومان فقط برای اجرای سازه‌های فنی پروژه تقاطع غیر هم سطح هزینه شده که با احتساب سایر هزینه‌ها از جمله ساخت معابر، پیاده رو سازی و تملک اعتبارات سنگینی صرف این پروژه عظیم خواهد شد.

استاندار قم همچنین از پروژه احداث خیابان ۵۰ متری پردیسان بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

موسی‌پور با اشاره به اینکه این پروژه به طول ۶۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال در حال اجراست، افزود: تکمیل این پروژه و اتصال آن به خیابان‌های احداثی جدید در ادامه این مسیر، مشکلات ترافیکی منطقه را حل خواهد کرد.

وی در پایان با تاکید بر لزوم توجه به توسعه فضای سبز منطقه پردیسان از اختصاص ۸۰ هکتار زمین برای فضای سبز منطقه خبر داد و افزود: در این خصوص، واگذاری زمین انجام شده و منتظر اجرای برنامه‌های عملیاتی از سوی شهرداری هستیم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.39urak933pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما