سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 76677
منبع : خبرگزاری فارس

طرح ویژه بازرسی و نظارت ایام نیمه شعبان در قم اجرا می‌شود

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: به منظور کنترل هرچه بیشتر بازار استان در ایام نیمه شعبان، طرح ویژه بازرسی و نظارت توسط این سازمان از تاریخ 27 فروردین ماه جاری تا دوم اردیبهشت به مدت 6 روز، به اجرا درمی آید.
طرح ویژه بازرسی و نظارت ایام نیمه شعبان در قم اجرا می‌شود
طرح ویژه بازرسی و نظارت ایام نیمه شعبان در قم اجرا می‌شود
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی بیان کرد: معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قم این طرح را در سطح استان به اجرا درخواهد آورد تا مجاوران و زائران بارگاه کریمه اهل بیت(ع) و مسجد مقدس جمکران در ایام پرتردد نیمه شعبان با مشکل خاصی در تهیه مایحتاج خود مواجه نشوند.

وی افزود: به همین منظور دو مکان در پاساژ نیمه شعبان و همچنین کنار در ورودی شماره 6 مسجد مقدس جمکران به عنوان دفتر بازرسی و رسیدگی به گزارش‌ها و شکایت‌های اقتصادی مردم در این ایام پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: طی مدت زمان اجرای این طرح بازرسی‌ها از هسته مرکزی شهر و اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، مراکز اقامتی، مجتمع‌ها و واحدهای خدماتی و رفاهی مستقر در راه‌های مواصلاتی استان تشدید خواهد شد.

سیجانی گفت: نظارت بر نحوه عرضه کالاها و خدمات اساسی از جمله مرغ، گوشت، سوهان و شیرینی جات، انواع اغذیه، نان و همچنین نظارت بر رستوران‌ها، هتل‌ها ،مهمان پذیرها و ناوگان حمل و نقل مسافربری برون شهری بر اساس این طرح طی ایام نیمه شعبان تشدید می‌شود.

وی بیان کرد: در این طرح نظارت بر امدادخودروها و تعمیرگاه‌های سیار و ثابت خودرو مستقر در راه‌های مواصلاتی استان و حاشیه شهر قم نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: برای اجرای دقیق این طرح گشت‌های مشترک بازرسی با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط همچون تعزیرات حکومتی، معاونت بهداشتی و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بازرسی و نظارت اصناف، اماکن نیروی انتظامی و سایر مجموعه‌های نظارتی، انجام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: همچنین واحد ستاد خبری این سازمان به شماره تماس 124 به صورت شبانه روزی آماده است به شکایات و گزارش‌های مردمی در این خصوص رسیدگی کند و مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccmeqm.2bqem8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما