سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۲
کد مطلب : 76702
منبع : خبرگزاری تسنیم

مسیرهای منتهی به بلوار پیامبر اعظم(ص) در نیمه شعبان بسته می‌شود

قم نيوز : معاون شهردار قم امسال برنامه پیاده‌روی نیمه شعبان در مسیرهای کندرو و تندرو بلوار پیامبر اعظم(ص) انجام می‌شود به‌همین علت مسیرهای منتهی به بلوار از پیش از صبح روز شنبه هفته آینده به مدت ۲۴ ساعت بسته می‌شود.
مسیرهای منتهی به بلوار پیامبر اعظم(ص) در نیمه شعبان بسته می‌شود
مسیرهای منتهی به بلوار پیامبر اعظم(ص) در نیمه شعبان بسته می‌شود
به گزارش قم نيوز امیر سامع ظهر امروز در نشست ستاد تسهیلات زائرین که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به اینکه شهرداری قم مردمی ماندن جشن‌های نیمه شعبان را با دنبال کردن رویکردهای حمایتی دنبال می‌کند، اظهار داشت: فضاسازی شهری را با استفاده از پرچم‌های رنگی دنبال خواهیم کرد و در اطراف مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر نیز اقدامات زیباسازی را ویژه‌تر مورد توجه قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه 200 هکتار پارکینگ در اطراف مسجد مقدس جمکران در حال آماده‌سازی است، اضافه کرد: اختصاص بودجه‌های ملی و استانی برای ایجاد پارکینگ‌های دائمی در اطراف مسجد مقدس جمکران باید به‌عنوان یک ضرورت مهم مورد توجه قرار گیرد.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم از آماده‌سازی 17 پارکینگ با ظرفیت 40 هزار خودرو شخصی و چهار هزار اتوبوس ویژه نیمه شعبان یاد کرد و گفت: نقشه‌های مطلوبی به مناسبت روابط عمومی شهرداری تهیه شده که در اختیار زائران نیمه شعبان قرار خواهد گرفت تا بدون اینکه وارد ترافیک شهر شوند بتوانند در پارکینگ‌های مسجد حضور یابند.

وی یادآور شد: امسال برنامه پیاده‌روی نیمه شعبان در مسیرهای کندرو و تندرو بلوار پیامبر اعظم(ص) انجام می‌شود به همین علت مسیرهای منتهی به بلوار از صبح روز شنبه هفته آینده به مدت 24 ساعت بسته می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb5zbz.rhb0gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما