چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 76709
منبع : خبرگزاری فارس

لزوم اطلاع‌رسانی گسترده به مردم برای حضور باشکوه در پیاده‌روی ایام نیمه شعبان

قم نيوز : معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم بر لزوم اطلاع‌رسانی گسترده به مردم برای حضور باشکوه در پیاده‌روی ایام نیمه شعبان در مسیر بلوار پیامبر اعظم تاکید کرد.
لزوم اطلاع‌رسانی گسترده به مردم برای حضور باشکوه در پیاده‌روی ایام نیمه شعبان
لزوم اطلاع‌رسانی گسترده به مردم برای حضور باشکوه در پیاده‌روی ایام نیمه شعبان
به گزارش قم نیوز عباس ذاکریان در دیدار شهردار و مدیران شهری با آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، با بیان اینکه امسال یکی از کارویژه‌های حمل و نقل و ترافیک در ایام نیمه شعبان ترغیب مردم به استفاده از حمل و نقل عمومی است اظهار کرد: سال گذشته 160 هزار نفر با استفاده از حمل و نقل عمومی به مسجد مقدس جمکران آمدند و تلاش بر این است که امسال هم ظرفیت بهتری در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه پنج خط ویژه جمکران به هشت مسیر افزایش یافته است افزود: کاری شده تا کسانی که از هر نقطه شهر قرار به حضور در جمکران دارند با استفاده از این خطوط به جمکران بیایند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم با بیان اینکه از 158 دستگاه اتوبوس امسال به 200 دستگاه اتوبوس رسیدیم خاطرنشان کرد: در بلوار پیامبر اعظم از صبح روز شنبه تا صبح روز یکشنبه تردد خودرو شخصی نداریم و خودروها از بلوار جمهوری و بلوار خلیج فارس به سمت جمکران هدایت می‌شود و در پارکسوارها توقف خواهند داشت.

وی با اشاره به پروژه عمرانی میدان ولیعصر خاطرنشان کرد: طرح ترافیکی ویژه‌ای در این بخش پیش‌بینی شده است تا مردم با کمترین مشکل روبه رو شوند.

ذاکریان گفت: برای اینکه بار را توزیع کنیم که تجمع و تراکم ترافیک نداشته باشیم نقشه‌ها به طور گسترده بین مردم توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه یک طرف کامل بلوار در اختیار مردم قرار گرفته برای پیاده روی باید شاهد حضور گسترده مردم باشیم تا ظرفیت معنوی بلوار به درستی به نمایش در بیاید و به همین خاطر اطلاع‌رسانی ویژه‌ای باید محقق شود.

ذاکریان با اشاره به احتمال بارش باران در ایام نیمه شعبان خاطرنشان کرد: بخش زیادی از پارکینگ‌ها زمین‌های کشاورزی است که از مردم اجاره می‌شود و پیش‌بینی شده که اگر امکان استفاده از آنها به دلیل بارندگی نبود برخی از خیابان‌ها را پیش‌بینی کردیم که به عنوان پارکینگ‌ استفاده شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdci3yay.t1aqu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما