چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 76712
منبع : خبرگزاری فارس

جبران خسارت کشاورزان سیل زده/افزایش تولیدات کشاورزی قم به 1.5 میلیون تن

قم نيوز : قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به بارندگی های اخیر اظهار کرد: غیر از جبران خسارت کشاورزان استان‌های سیل زده، باید در بخش کشاورزی افزایش تولید داشته باشیم.
جبران خسارت کشاورزان سیل زده/افزایش تولیدات کشاورزی قم به 1.5 میلیون تن
جبران خسارت کشاورزان سیل زده/افزایش تولیدات کشاورزی قم به 1.5 میلیون تن
به گزارش قم نیوز محمدعلی جوادی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم که در سالن همایش‌های شهرداری قم انجام شد گفت: تحریم‌های ظالمانه آمریکا برای کشور مشکلاتی ایجاد کرد و مردم ما مانند چالش‌های دیگری که در سنوات گذشته به خصوص پس از انقلاب اسلامی طی کردند این چالش بزرگ را هم با موفقیت سپری خواهند کرد‌.

وی با بیان اینکه هر چه تحریم‌ها بیشتر شد، وحدت مردم هم بیشتر شد اضافه کرد: امروزه کشور در یک شرایط بسیار خوب از لحاظ وفاق ملی اسلامی قرار دارد، اکنون نگاه مردم و مسؤولان برای رفع مشکلات به پتانسیل‌های داخل کشور است، تحریم و فشار باعث می شود از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: وزارتخانه جهاد کشاورزی یک وزارتخانه تولیدی است، بنابراین باید این تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد.

وی با اشاره به بارندگی های اخیر اظهار کرد: غیر از جبران خسارت کشاورزان استان‌های سیل زده، باید در بخش کشاورزی افزایش تولید داشته باشیم.

جوادی افزود: استان قم در زمینه‌های علمی و کشاورزی و... سرآمد است، اگر چه وسعت و جمعیت استان‌های بزرگ را ندارد اما طبق آمار اعلام شده تولیدات استان قم در تمامی زمینه‌ها از قبیل زراعی، باغی و پروتئینی 750 هزار تن است.

وی یادآور شد: امیدوارم سازمان جهاد کشاورزی استان قم این رقم خوب را با برنامه ای مدون به 1.5 میلیون تن تا پایان دولت دوازدهم افزایش دهد.

وی کشاورزان، بهره برداران و سرمایه گذاران استان قم را نمونه خواند و گفت: کشاورزان، بهره برداران و سرمایه گذاران استان قم قدر و ارزش آب و خاک را به خوبی می دانند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccimqm.2bqes8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما