چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 76715
منبع : خبرگزاری فارس

كبدي‌كار قم آماده حضور در پيكارهاي قهرماني جهان

قم نيوز : دبير هیأت كبدي استان قم از دعوت كبدي‌كار جوان قم به دور جديد تمرينات و برنامه‌هاي آماده سازي تيم ملي براي اعزام به مسابقات برون‌مرزي خبر داد.
كبدي‌كار قم آماده حضور در پيكارهاي قهرماني جهان
كبدي‌كار قم آماده حضور در پيكارهاي قهرماني جهان
به گزارش قم نیوز محمدرضا رجایی اظهار کرد: کبدی به واسطه مدیریت و برنامه‌ریزی بسیار خوبی که با حمایت‌های مسلم رشیدی رئیس پرتلاش هیأت انجام داده و همچنین با حضور مربیان مجرّب و کاردان در کنار ورزشکاران با استعداد، در سال‌های اخیر از رده‌های پایه رشد بسیار خوبی در قم داشته است.

وی ادامه داد: کبدی از یک مجموعه همدل و هماهنگ برخوردار است و خوشبختانه یکی از نتایج این وفاق، داشتن نماینده در اردوی تیم ملی و حضور موفق کبدی‌کاران قم در مسابقات مختلف داخلی است، اتفاقی که یقینا در سال جاری با دست‌یابی به موفقیت‌های بیشتر برای کبدی قم استمرار خواهد داشت.

دبیر هیأت کبدی استان قم در ادامه به حضور یکی از استعدادهای کبدی قم در اردوی تیم ملی اشاره و بیان کرد: از سوی سرمربی تیم ملی کبدی جوانان تعداد 19 بازیکن به اردوی جدید این تیم دعوت شده‌اند، در حالی که یکی از نفرات حاضر در اردوی جدید تیم ملی علی‌اصغر وفایی از قم است.

وی خاطرنشان کرد: در واقع طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کبدی این پنجمین مرحله اردوهای آماده‌سازی تیم ملی کبدی جوانان ایران است که تا 10 روز دیگر جریان دارد و یکی از هیات‌های کبدی موفق کشور یعنی هیأت سیستان و بلوچستان در شهرستان زابل از این اردو میزبانی می‌کند.

رجایی با بیان اینکه کبدی در قم و بخش‌های تابعه به خوبی رشد و پیشرفت داشته، تصریح کرد: نتیجه استعدادیابی و کار مربیان خوب ما در تمام نقاط قم این است که علی‌اصغر وفایی به عنوان یکی از نخبه‌های این رشته از بخش جعفرآباد قم مدارج ترقّی و پیشرفت را طی کرده و اکنون نماینده استان قم در تیم ملی جوانان ایران برای اعزام به مسابقات برون‌مرزی است، تیمی که باید در نخستین دوره رقابت‌های کبدی قهرمانی جوانان جهان حضور یابد.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcftede.w6dvyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما