کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم: انتقال کمک های مردمی به مناطق سیلزده نظام مند باشد

خبرگزاری ايرنا , 29 فروردين 1398 ساعت 11:34

استاندار قم با بیان اهمیت نیاز سنجی در رابطه با مشکلات سیل زدگان در مناطق مختلف کشور، بر ضرورت نظام مندی انتقال کمک های مردمی ازاین استان به مناطق سیل زده تاکید کرد.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست درمراسم جشن مهرورزی فعالان اقتصادی قم به استانهای سیل زده،حس همدردی و انسان دوستانه مردم را سرمایه ای بزرگ دانست و گفت: قدردانی از این سرمایه مردمی کاری دشوار و مسئولیت مدیران را در برابر این احساس خالصانه مردمی، دشوار می کند.

وی مدیریت صحیح کمکهای مردمی به سیل زدگان را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید با اولویت سازی و حرکت نظام مند و نیز شناسایی نیازهای مناطق سیل زده، برای هدایت صحیح و بدور از موازی کاری در ارسال کمک ها اقدام شود.

وی همچنین با اشاره به تلاش های شبانه روزی ستاد مدیریت بحران قم در مقابله با خسارات ناشی از سیلاب در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: مدیران استان با همدلی و کار گروهی مشترک در انجام وظایف خود از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

دراین مراسم خیرین و فعالان اقتصادی استان قم بصورت حضوری و غیر حضوری کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به مردم سیل زده کشور تقدیم کردند.

همچنین در پایان از سوی فعالان اقتصادی از استاندار قم به پاس زحمات و حمایت از فعالان اقتصادی در جمع آوری کمک به سیل زدگان کشور قدردانی شد.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 76744

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/76744/استاندار-قم-انتقال-کمک-های-مردمی-مناطق-سیلزده-نظام-مند-باشد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir