پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : 76748
منبع : خبرگزاری تسنیم

پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت در قم آغاز شد

قم نيوز : آیین افتتاحیه پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت در سالن همایش‌های مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم آغاز به کار کرد.
پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت در قم آغاز شد
پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت در قم آغاز شد
به گزارش قم نیوز پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت پیش از ظهر امروز با حضور مهمانان داخلی و خارجی در سالن همایش‌های مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد.

در مراسم افتتاحیه این همایش، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد صابر جعفری با اشاره به برگزاری پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت اظهار داشت: 220 مقاله به دبیرخانه همایش رسیده که از این تعداد 65 مقاله در کمیسیون‌های تخصصی همایش ارائه خواهند شد.

دبیر پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت با بیان محورهای مختلف همایش گفت: این همایش در دو محور چالش‌های اعتقادی فرهنگی و چالش‌های اجتماعی و سیاسی برگزار و در این دو محور با زیرگروه‌های تخصصی مقالات ارزشمندی به دبیرخانه رسیده است.

وی همچنین از رونمایی تعدادی کتاب و مجله تخصصی در این همایش خبر داد و ابراز کرد: رونمایی از شماره 49 مجله مشرق موعود، کتاب ترویج تفکر موعودگرایی در افق جهانی و توهم ارشاد ازجمله برنامه‌های این همایش هستند.

در ادامه، رئیس پژوهشکده مهدویت با اشاره به انتخاب عنوان «لاتنسنا ذکره» برای این همایش گفت: برگزاری پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت مصداقی از این دعای مهم و با فضیلت است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید مسعود پور سیدآقایی با تأکید بر موردتوجه قرار گرفتن عنوان همایش به‌عنوان یک وظیفه مهم برای شیعیان در عصر غیبت گفت: باید یاد حضرت مهدی(عج) همچون خونی در رگ‌های جامعه جاری باشد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcbwzbz.rhb0apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما