پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : 76751
منبع : خبرگزاری فارس

حرکت پرشکوه کاروان شادی «قدمی برای ظهور» در نیمه شعبان

قم نيوز : دبیر اجرایی کاروان بزرگ «قدمی برای ظهور» گفت: کاروان بزرگ شادی«قدمی برای ظهور» متشکل از اجتماع بزرگ هیأت‌های مذهبی قم و مردم این استان برای عرض شادباش و تبریک به آستان مسجد مقدس جمکران در روز نیمه شعبان به سمت مسجد مقدس جمکران حرکت می‌کند.
حرکت پرشکوه کاروان شادی «قدمی برای ظهور» در نیمه شعبان
حرکت پرشکوه کاروان شادی «قدمی برای ظهور» در نیمه شعبان
حرکت پرشکوه کاروان شادی «قدمی برای ظهور» در نیمه شعبان

دبیر اجرایی کاروان بزرگ «قدمی برای ظهور» گفت: کاروان بزرگ شادی«قدمی برای ظهور» متشکل از اجتماع بزرگ هیأت‌های مذهبی قم و مردم این استان برای عرض شادباش و تبریک به آستان مسجد مقدس جمکران در روز نیمه شعبان به سمت مسجد مقدس جمکران حرکت می‌کند.


حرکت پرشکوه کاروان شادی «قدمی برای ظهور» در نیمه شعبان

به گزارش قم نیوز علیرضا امیدواریان امروز اظهار کرد: کاروان بزرگ «قدمی برای ظهور» متشکل از اجتماع بزرگ هیأت‌های مذهبی قم و مردم این استان برای عرض شادباش و تبریک به آستان مسجد مقدس جمکران به مناسبت نیمه‌ شعبان است که  این کاروان در روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه مصادف با عصر نیمه شعبان از ساعت 16 از روبروی موکب ثارالله در ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) به سمت مسجد مقدس جمکران حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه این برنامه در ابتدا با سخنرانی حجت‌الاسلام میرزامحمدی و با مداحی حاج مهدی سلحشور شروع می‌شود افزود:  عموم هیأت‌های مذهبی و مردم استان قم و اعضای جامعة ‌المصطفی‌ العالمیه از سراسر کشور در این کاروان بزرگ شادی حضور می‌یابند.

دبیر اجرایی کاروان بزرگ قدمی برای ظهور اضافه کرد: اعضای جامعة المصطفی از ملیت‌های گوناگون با پرچم کشور خود در این برنامه حضور می‌یابند و بر این اساس این برنامه جنبه بین‌المللی دارد.

امیدواریان ادامه داد: کاروان بزرگ شادی «قدمی برای ظهور» لحظاتی قبل از اذان مغرب به مسجد مقدس جمکران می‌رسد و در صحن مسجد مقدس جمکران برنامه ویژه‌ای برای حاضران در این کاروان اجرا می‌‌شود و سپس برنامه به اتمام می‌رسد.

وی تصریح کرد: این برنامه کاملاً مردمی است و تعداد قابل توجهی از شاعران، مداحان و سخنوران کشور نیز در طول مسیر پیاده‌روی در این کاروان به اجرای برنامه می‌پردازند.

دبیر اجرایی کاروان بزرگ «قدمی برای ظهور» بیان کرد: تلاش بر این است که برپایی پیاده‌روی کاروان بزرگ «قدمی برای ظهور» با حضور عموم مردم قم در روز نیمه شعبان از سوی مردم این استان تبدیل به سنت حسنه دائمی شود چرا که معمولاً زائرانی که از خارج قم به این استان می‌آیند در این روز به اجرای برنامه‌های مختلف در مسیر پیاده‌روی تا جمکران می‌پردازند.

امیدواریان اذعان کرد: برای نخستین بار است که کاروان بزرگ شادی با نگاه بین‌المللی و با حضور عموم مردم و هیأت‌های مذهبی استان قم راه‌اندازی می‌شود و به اجرای چنین برنامه‌ای می‌پردازد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfyede.w6dvtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما