پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۴
کد مطلب : 76765
منبع : خبرگزاری مهر
با هدف افزایش رنکینگ؛

کاراته کای قمی در مرحله سوم لیگ جهانی کاراته شرکت می‌کند

قم نيوز : کاراته کای قمی با هدف افزایش رنکینگ در راه کسب سهمیه المپیک توکیو در مرحله سوم لیگ جهانی کاراته شرکت می‌کند.
کاراته کای قمی در مرحله سوم لیگ جهانی کاراته شرکت می‌کند
کاراته کای قمی در مرحله سوم لیگ جهانی کاراته شرکت می‌کند
به گزارش قم نیوز لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۱۹ به مرحله سوم خود رسیده است و یک کاراته کای قمی تلاش می‌کند با حضور در این مرحله از لیگ جهانی و مراحل آتی و کسب موفقیت، امتیاز لازم برای رسیدن به سهمیه المپیک را از آن خود کند.

امیر مهدی‌زاده کاراته کای قمی برای حضور در سومین مرحله لیگ جهانی کاراته به میزبانی مراکش عازم این کشور شده است و قرار است مسابقات خود را در این چارچوب از شنبه ۳۱ فروردین آغاز کند و این برای نخستین بار در سال جدید میلادی است که مهدیزاده وارد رقابت در لیگ جهانی می‌شود.

کاراته کای قمی امیدوار است با کسب نتایج قابل قبول در مراکش امتیاز مناسبی در رنکینگ المپیکی فدراسیون جهانی کاراته کسب کند و مسیر دستیابی به هدف قدیمی‌اش یعنی حضور در بازی‌های المپیک توکیو را هموار کند.

با توجه به غیبت کاراته در المپیک ۲۰۲۴ پاریس، المپیک آینده در سال ۲۰۲۰ در توکیو تنها فرصت نسل کنونی کاراته کاهای قمی و به طور خاص، امیر مهدی‌زاده برای حضور در مهم‌ترین رویداد ورزشی جهان است.

کاراته در المپیک ۲۰۲۴ و بازی‌های آسیایی هانگ ژو ۲۰۲۲ غایب خواهد بود و به نظر می‌رسد برای امیر مهدی زاده، المپیک ۲۰۲۰ به معنای پایانی باشکوه در دوران حیات ورزشی او به عنوان یک کاراته کا است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcam0n0.49nii15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما