کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جوابیه طیبه سیاوشی نماینده تهران به مطلب قم نیوز

مطلب منتشره درباره ساخت و ساز غیر مجاز کذب است / راه دانا مستندات را ارائه کند

پايگاه اطلاع رسانی قم نیوز , 30 فروردين 1398 ساعت 1:36

در پی انتشار مطلبی از خبرگزاری راه دانا درباره ساخت و ساز غیر مجاز نمایندگان لیست امید در منطقه لواسان، این نماینده مجلس جوابیه‌ای را ارسال کرده است که در زیر منتشر می‌شود.


پیرو انتشار خبری درباره‌ی خانم طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی، نماینده‌ی مردم تهران در لیست امید، حسب ماده‌ی 23 قانون مطبوعات، جوابیه‌ی زیر برای پایگاه خبری قم‌نیوز ارسال می‌گردد.

بدیهی است در صورت عدم حذف خبر یا عدم انتشار جوابیه‌ی ارسالی ظرف مدت 24 ساعت، حق پیگیرد قضائی برای این نماینده‌ی مجلس محفوظ است.

با تشکر از احترام شما به حقوق مطبوعات و اخلاق رسانه‌ای.

متن جوابیه خانم طیبه سیاوشی به مطلب نقلی قم نیوز به شرح زیر است:

با سلام
خبرگزاری راه دانا در تاریخ 26 فرودین‌ماده 1398، در خبری با عنوان «ردپای اعضای لیست امید در ساخت‌وسازهای غیرمجاز منطقه‌ی لواسان» با طرح این ادعا از زبان «ساکنان منطقه» مدعی شده است دو تن از نمایندگان لیست امید تهران، در منطقه‌ی شمیرانات دست به ساخت‌وساز غیرمجاز زده‌اند.

ضمن تکذیب خبر منتشره که منطبق با قانون مجازات اسلامی و قانون مطبوعات، مصداق بارز نشر اکاذیب، تهمت و افترا به نماینده‌ی مردم شریف تهران، ری، اسلام‌شهر، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی است و این که مطالب کذب مذکور، به‌قصد تشویش اذهان عمومی و جهت‌دار تنظیم شده است، منطبق با ماده‌ی ۳۰ قانون مطبوعات، از مدیرمسئول آن رسانه که پاسخگوی اصلی درج مطالب است:

نخست خواستار ارائه‌ی مستندات و مدارک این ادعای واهی و اکاذیب منتشره هستم و دوم آنکه در صورت عدم ارائه‌ی مستندات ظرف مهلت ۲۴ ساعت و عدم حذف مطلب خلاف واقع و انتشار تکذیبیه از طرف ایشان، حق اقدام مناسب قانونی و تعقیب کیفری برای این‌جانب محفوظ است.

طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی،
نماینده‌ی مردم تهران، ری، اسلام‌شهر، شمیرانات و پردیس در مجلس دهم شورای اسلامی

انتهای پیام / ۱۰۵


کد مطلب: 76772

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/76772/مطلب-منتشره-درباره-ساخت-ساز-غیر-مجاز-کذب-راه-دانا-مستندات-ارائه-کند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir