جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : 76783
منبع : خبرگزاری فارس

بيس‌باليست‌هاي قم در انديشه قهرماني ايران

قم نيوز : بيس‌باليست‌هاي قم در انديشه كسب مقام قهرماني رقابت‌هاي ليگ دسته اول بيس‌بال مردان باشگاه‌هاي كشور با حريفان حاضر در مرحله نهايي رقابت مي‌كنند.
بيس‌باليست‌هاي قم در انديشه قهرماني ايران
بيس‌باليست‌هاي قم در انديشه قهرماني ايران
به گزارش قم نیوز در شرایطی که انجمن بیس‌بال و سافت‌بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان امسال مسابقات لیگ دسته اول بیس‌بال مردان باشگاه‌های کشور را در سه مرحله برگزار می‌کند، تا کنون دو مرحله این رقابت‌ها به انجام رسیده و هفته اول اردیبهشت ماه مرحله سوم و نهایی برگزار می‌شود.

طبق برنامه‌ریزی انجمن بیس‌بال و سافت‌بال ایران، دیدارهای مرحله دوم فصل 98 – 1397 لیگ دسته اول بیس‌بال روزهای پنجم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی هیأت انجمن‌های ورزشی استان البرز در شهر کرج به انجام می‌رسد و بیس‌بالیست‌های مدعی قهرمانی در مجموعه انقلاب کرج پیکار می‌کنند.

در این رقابت‌ها نمایندگان استان‌های تهران، قم، خراسان‌رضوی، بوشهر و کرمان حضور دارند تا چهره تیم قهرمان را مشخص کنند، رقابت‌هایی که دو مرحله قبلی آن با صدرنشینی بیس‌بالیست‌های تیم نادری بوشهر به پایان رسیده ولی دو رقیب دیگر به نام‌های طیف تهران و هیأت انجمن‌های ورزشی قم این تیم را تعقیب می‌کنند.

نکته جالب توجه این است که دیدارهای مرحله پیکارهای این فصل لیگ دسته اول بیس‌بال مردان ایران مهر ماه سال گذشته به میزبانی هیأت انجمن‌های ورزشی البرز در مجموعه انقلاب کرج برگزا شده و با پایان رقابت پنج تیم،

مرحله دوم لیگ دسته یک بیس بال کشور با شرکت 5 تیم به میزبانی استان البرز و در کرج برگزار شد که در نهایت تیم نادری بوشهر بر صدر جدول این رقابت‌ها تکیه زد، رقابت‌هایی که در مجموع دو مرحله آن تیم نادری بوشهر دارای 16 امتیاز و رتبه نخست جدول است و تیم طیف تهران با 5/15 امتیاز در مکان دوم جای دارد.

بیس‌بالیست‌های تیم هیأت انجمن‌های ورزشی قم که سابقه زیادی در لیگ ایران دارند تا پایان مرحله دوم با هفت امتیاز در رده سوم ایستاده‌اند و تیم هیأت کرمان با 5/4 امتیاز چهارم است، ضمن اینکه تیم بیس‌بال هیأت خراسان‌رضوی با کسب تنها دو امتیاز آخرین تیم جدول رده‌بندی محسوب می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcae0n0.49nia15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما