جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب : 76790
منبع : خبرگزاری فارس

دست ارتش از سپاه هیچگاه جدا نمی‌شود

قم نيوز : مشاور عالي فرمانده ارتش با اشاره به اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه گفت: با اين كار جاهلان محبوبيت سپاه بيشتر شد و ما به همرزمان سپاهي عرض مي‌كنيم همانطور كه در عرصه‌هاي مختلف خادم حق جويان و مردم بوده ايد ما در كنار شما هستيم و همه يكپارچه هستيم.
جاهلان بر محبوبیت سپاه افزودند/دست ارتش از سپاه هیچگاه جدا نمی‌شود
جاهلان بر محبوبیت سپاه افزودند/دست ارتش از سپاه هیچگاه جدا نمی‌شود
به گزارش قم نیوز امیر رضا خرم طوسی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد با اشاره به وظایف و رسالت‌های ارتش اظهار کرد: قانون اساسی تشکیل ارتش و سپاه را براساس مکتب و دین اسلام می‌داند و افتخار ارتش مکتبی بودن، انقلابی بودن و سرباز نظام بودن است.

وی با تاکید بر اینکه رسالت خطیر جهاد ارتشیان را از وظایف دیگرشان باز نداشته است افزود: در زمان صلح رسالت جهاد ما را از خدمت رسانی و کمک رسانی به مردم غافل نکرده است.

مشاور عالی فرمانده ارتش ضمن دعوت مسوولان به خدمت بیش از پیش به مردم اظهار کرد: این نظام الهی آرزوی سالیان سال حق‌جویان بوده است و باید قدر آن را بدانیم.

وی با تاکید بر اینکه دنیاپرستان جاهلانه و احمقانه تصمیم می‌گیرند، گفت: با این کار جاهلان محبوبیت سپاه بیشتر شد و ما به همرزمان سپاهی عرض می‌کنیم همانطور که در عرصه‌های مختلف خادم حق جویان و مردم بوده اید ما در کنار شما هستیم و همه یکپارچه هستیم.

خرم طوسی یادآور شد: سپاه عصاره ملت شریف ایران و دست در دست سایر نیروهای مسلح ماموریت مبارزه با سلطه را ادامه خواهد داد و ارتش هیچ گاه دستش را از دست سپاهیان جدا نخواهد کرد.

وی گفت: ما انگیزه خدمت را از سربازی اسلام و فرماندهی معظم انقلاب می‌گیریم؛ ارتش کنونی ما قابل مقایسه با گذشته ای نیست که حتی یک روز نتوانستند مقابل دشمن بایستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciuyay.t1aq32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما