جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب : 76791
منبع : خبرگزاری فارس

حوادث عصر غیبت مومنان را از ثابت قدمی سست نکند

قم نيوز : دبير پانزدهمين همايش بین المللی دكترين مهدويت از ارسال 220 مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد و گفت: حوادث دوران غيبت نبايد مومنان و منتظران را از ثابت قدمي در راه اسلام و انقلاب سست نكند.
حوادث عصر غیبت مومنان را از ثابت قدمی سست نکند
حوادث عصر غیبت مومنان را از ثابت قدمی سست نکند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام محمدصابر جعفری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم با اشاره به برگزاری پانزدهمین همایش دکترین مهدویت با عنوان مهدویت و چالش‌ها اظهار : ٢٢٠ مقاله به همایش رسیده بود که در ٤ کمیسیون ٦٩ مقاله بحث و بررسی شد.

دبیر همایش بین المللی دکترین مهدویت افزود: تمام این برنامه‌ها برای این است که وعده‌های الهی را فراموش نکنیم و آماده ظهور شویم.

جعفری گفت: چه کسی باور می‌کرد فضای طاغوتی ما به فضای امیرانی خادم مردم تبدیل شود و رهبری ساده زیست و مردمی در صدر جامعه قرار گیرد.

وی با اشاره اتفاقاتی که با پیروزی انقلاب در دنیا رخ داده است افزود: همان خدایی که این پیروزی‌ها را رقم زده وعده ظهور و پیروزی نهایی حق و حقیقت بر باطل را داده است و آینده برای مستضعفان است.

وی تصریح کرد: حوادث دوران غیبت نباید مومنان و منتظران را از ثابت قدمی در راه اسلام و انقلاب سست نکند و باور کنیم وعده خدا محقق خواهد شد.

دبیر پانزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت گفت: همایش دکترین مهدویت عهده دار بررسی چالش‌های دوران غیبت و نظریه‌هایی است که دوران غیبت را منحرف می‌کنند و مدعیانی که در مقابل جامعه دینی راهزن می‌شوند و مردم را منحرف می‌کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjvaea.uqemhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما