شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 76801
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مدرس سواد رسانه ای:

فعالیت جریان انقلابی در عرصه رسانه های نوین اُمیدوارکننده بوده است

قم نيوز : مدرس سواد رسانه ای و فضای مجازی تصریح کرد: برخلاف برخی القائات مأیوس کننده، حضور و فعالیت جریان مومن و انقلابی در عرصه رسانه های نوین و فضای مجازی، اُمیدوارکننده بوده است.
فعالیت جریان انقلابی در عرصه رسانه های نوین اُمیدوارکننده بوده است
فعالیت جریان انقلابی در عرصه رسانه های نوین اُمیدوارکننده بوده است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام داود بشیرزاده با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: برگزاری هم اندیشی اساتید و مدرسان فضای مجازی و سواد رسانه ای حوزه نیز از آن جمله اقدامات اُمیدوارکننده است که قطعاً استمرار این گونه حرکت ها در آینده توأم با خیرات و برکات فراوانی برای حوزه های علمیه و به طور کلی جامعه اسلامی خواهد بود.

وی با اشاره به سرمایه گذاری جدی دشمن در زمینه فضای مجازی و به طور کلی فعالیت های رسانه ای علیه انقلاب اسلامی و ارزش های دینی گفت: با همه این مسایل و شیطنت های دشمن و عوامل آن نباید نسبت به وضعیت رسانه های نوین در جامعه نگاه بدبینانه داشت، بلکه باید همواره نیمه پر لیوان را نیز مشاهده کرد و به اقدامات خوب و تحرکات ارزشمند و ایجابی نیز همچنان امیدوار و دلگرم بود.

عضو انجمن سواد رسانه ای طلاب همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 4 سال از آغاز فعالیت انجمن سواد رسانه ای طلاب می گذرد و هم اکنون بیش از 200 تن از طلاب و روحانیون در قالب استاد و مدرس فضای مجازی و یا فعال این عرصه ها در این انجمن حضور دارند که از برکات و رویش های حوزه انقلابی است.

وی بیان داشت: به لطف الهی در وضعیت کنونی بسیاری از طلاب دغدغه مند و آموزش دیده در فضای مجازی و صدا و سیما و دیگر رسانه ها حضور و فعالیت دارند و لذا نباید از شرایط موجود فضای مجازی و تحرکات دشمن و عوامل آن ها ترسید بلکه باید با نگاه امیدوارانه و در عین حال کارشناسانه به رصد و تحلیل قضایا پرداخت و در ضمن به دنبال تولید محتوای جذاب و اثربخش بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb8wbz.rhb0gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما