شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 76809
منبع : خبرگزاری ايرنا

فعالان گردشگری قم 250 میلیون تومان به سیل زدگان کمک کردند

قم نيوز : مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: در جشن مهر ورزی، فعالان گردشگری این استان 250 میلیون تومان شامل کالا و پول نقد به سیل زدگان کشور کمک کردند.
فعالان گردشگری قم 250 میلیون تومان به سیل زدگان کمک کردند
فعالان گردشگری قم 250 میلیون تومان به سیل زدگان کمک کردند
به گزارش قم نیوز حمید یزدانی در گفت و گویی افزود: فعالان گردشگری این استان مراتب ارادت خود را به هموطنان سیل زده با کمک های نقدی و غیر نقدی به اثبات رساندند.

وی ادامه داد: انجمن صنفی مجتمع های گردشگری و واحدهای پذیرایی کمک های خود شامل برنج، البسه، مواد بهداشتی، چای و قند و دیگر مایحتاج روزانه سیل زدگان را در قالب چهار دستگاه کامیون ارسال کردند.

وی با بیان اینکه انجمن صنفی خانه مسافر نیز در این امر خدا پسندانه فعال بود اظهار داشت: انجمن صفی مهمانپذیران قم نیز کمک های خود را اعم از کالای نقدی و غیر نقدی به هموطنان گرفتار سیل اهدا کرده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم تصریح کرد: جامعه هتلداران و هتل آپارتمان های قم نیز از جشن مهر ورزی استقبال کرده اند و قرار است که 50 درصد در آمد نیمه شعبان را به سیل زدگان اختصاص دهند و همچنین هتل و آپار تمان هایی که تالار پذیرایی دارند درآمد 20 میهمان روز و شب نیمه شعبان را به حساب ستاد کمک های مردمی سیل زدگان واریز کنند.

جشن مهرورزی باهدف جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردمی در سالن همایش های شهرداری برگزار شد که فعالان گردشگری قم در این جشن حضور فعالی داشتند.
سیل در هفته های نخست سال جاری منجربه خسارت های جانی و مالی در نقاط مختلف کشور شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjhoea.uqemyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما