شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 76810
منبع : خبرگزاری فارس

جمع آوری 8 میلیارد تومان کمک‌های فعالان اقتصادی به سیل زدگان

قم نيوز : دبیر فعالان اقتصادی گفت: با پیگیری های صورت گرفته 8 میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین و فعالان اقتصادی قم برای کمک رسانی به سیل زدگان جمع آوری شده است.
جمع آوری 8 میلیارد تومان کمک‌های فعالان اقتصادی به سیل زدگان
جمع آوری 8 میلیارد تومان کمک‌های فعالان اقتصادی به سیل زدگان
به گزارش قم نیوز ابوالفضل حجازی در جشن مهرورزی که از سوی فعالان اقتصادی قم برگزار شد با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی شامل همه صنعتگران، تولیدکنندگان، صادرکنندگان و... هستند اظهار کرد: پس از برگزاری جلسه ستاد بحران در راستای جمع آوری کمک‌های فعالان اقتصادی دو جلسه در وزارت صنعت و معدن برگزار شده و کارگروهی تشکیل دادیم تا از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی تصریح کرد: در این راستا جلساتی با حضور نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، کمیته امداد، اتاق اصناف، اتاق بازرگانی، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و سپاه پاسداران برگزار شد.

دبیر فعالان اقتصادی قم با بیان اینکه توانستیم با پیگیری‌های مختلف در امر کمک رسانی خیرین جهشی ایجاد کنیم، افزود: توسط همکاران من با 2400 نفر از فعالان اقتصادی تماس برقرار شده و ایشان نیز کمک های نقدی خود را به سازمان های قانونی با انتخاب خودشان اهدا کردند.

وی خطاب به استاندار قم گفت: پیش از این اعلام کرده بودیم که 10 میلیارد تومان کمک‌های خیرین قم را جمع آوری می‌کنیم و امروز با گذشت 10 روز از آن زمان 80 درصد مبلغ تامین شده است.

حجازی خاطرنشان کرد: تا قبل از برگزاری مراسم 8 میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی فعالان اقتصادی جمع آوری شده بود و قطعا طی روزهای آتی نیز روند اهدای کمک‌ها ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه انجمن صنعت موتورسیکلت استان تاکنون بیش از 300 میلیون تومان به سیل زدگان اهدا کرده است، گفت: از دیگر اقدامات صورت گرفته برگزاری مراسم‌های گلریزان در ابعاد کوچکتر بوده است که البته نتایج بسیار خوبی داشته و کمک‌های قابل توجهی نیز جمع آوری شده است. 

دبیر فعالان اقتصادی قم با اشاره به اینکه در جلسات اعلام کردیم که فعالان بخش تولید ظرفیت بسیاری دارند تاکید کرد: امیدواریم که در جلسات هماهنگی بخش خصوصی از همه ظرفیت ها استفاده شود و به این شکل نباشد که در جلسات از بخشی از صنایع دعوت به عمل آید. در قم ظرفیت ها بسیار زیاد است و نیاز است که حمایت از فعالان اقتصادی ضابطه مند شود.

وی در ادامه یادآور شد: توسط فعالان اقتصادی ملکی خریداری شده و جلسات به صورت منظم و ماهیانه برگزار می‌شود.

در پایان این مراسم از سوی فعالان اقتصادی تابلویی به استاندار قم اهدا شد که قرار شد طی مراسم دیگری این تابلو به مزایده گذاشته شده و درآمد حاصل از فروش آن به سیل زدگان اهدا شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcbgwbz.rhb08piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما