کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فعالان عرصه تولید قم80میلیارد ریال به سیلزدگان کمک کردند

خبرگزاری ايرنا , 31 فروردين 1398 ساعت 13:45

مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: فعالان عرصه تولید و تجارت این استان حدود 80میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به مناطق سیلزده کشور اختصاص دادند.


به گزارش قم نیوز عبدالله محمدی بیان کرد: در این رابطه مجموعه شرکت های تولیدی و واحدهای صنعتی استان حدود سه میلیارد تومان کالا و کمک نقدی به سیلزدگان هدیه کردند. 

وی ادامه داد: اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی قم نیز تدارک و تهیه 20 کانکس اسکان به ارزش چهار میلیارد و 400 میلیون ریال را برعهده گرفت. 

وی ادامه داد: مجتمع های گردشگری استان کمک های غیرنقدی خود به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال را به مردم سیلزده اختصاص دادند و شورای مزد فرش قم نیز مبلغ600 میلیون ریال کمک کرد. 

محمدی گفت: اتحادیه صنف لباسفروشان قم نیز تهیه البسه زنانه، مردانه و بچه گانه به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال را برای سیلزدگان برعهده گرفت. 

وی با اشاره به تعهد کمک 10 میلیارد ریالی اتحادیه صادرکنندگان قم، بیان کرد: انجمن صنایع کفش ماشینی استان نیز حدود 800 میلیون ریال به این امر اختصاص داد. 

وی ادامه داد: انجمن تولیدکنندگان سنگ استان نیز یک میلیارد ریال و دبیرخانه فعالان اقتصادی قم نیز 100میلیون ریال به سیلزدگان کمک کردند. 

محمدی گفت: انجمن معدن کاران استان 10 میلیارد ریال و انجمن تولید کنندگان موتور سیکلت قم دو میلیارد ریال به سیل زدگان کشور اهدا نمودند. 

وی بیان کرد: واحد گردشگری استان نیز با کلیه بخش های تحت پوشش خود 10 میلیارد ریال برای کمک برای کمک به آسیب دیدگان سیل اخیر اختصاص دادند. 

وی ادامه داد: اتاق اصناف قم نیز حدود 10 میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی شامل کالاهای مختلف و مورد نیاز مردم آسیب دیده، برای مناطق سیلزده کشور در نظر گرفت. 

وقوع سیل در روزهای نخستین سال جاری منجر به خسارت های جانی و مالی فراوان در برخی از نقاط کشور شد؛ روند خدمت رسانی به حادثه دیدگان توسط دستگاه های مختلف و مشارکت مردم از همان روزهای نخست وقوع سیل جریان یافت و اکنون ساخت مسکن و ایجاد سرپناه دایمی برای سیلزدگان در اولویت برنامه های کمک رسانی قرار دارد. 

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 76820

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/76820/فعالان-عرصه-تولید-قم80میلیارد-ریال-سیلزدگان-کمک-کردند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir