شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۱
کد مطلب : 76832
منبع : خبرگزاری فارس

آیت الله اعرافی: مدارس علمیه طرح «هر مسجد یک خانه» را با جدیت پیگیری کنند

قم نيوز : مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: من به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور از همه مدیران و مدارس علمیه کشور و روحانیون درخواست می‌کنم که با طرح «هرمسجد، یک خانه» همکاری کنند.
اعرافی: مدارس علمیه طرح «هر مسجد یک خانه» را با جدیت پیگیری کنند
اعرافی: مدارس علمیه طرح «هر مسجد یک خانه» را با جدیت پیگیری کنند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله علیرضا اعرافی امروز با تاکید بر اینکه رسیدگی به مردم سیل‌زده با توجه به حجم و گستره خسارت‌های به بارآمده وظیفه اسلامی، ملی و انقلابی است اظهار کرد: اصل این وظیفه بعد از گذر این تب و تاب اولیه آغاز می‌شود که اقدام برای سازندگی و بازسازی است.

وی با بیان اینکه همه مردم و گروه‌ها باید در خصوص خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده احساس مسوولیت کنند خاطرنشان کرد: این احساس مسوولیت بین مردم نباید کم‌فروغ شود بلکه باید جدی‌تر تلقی شود.

امام جمعه قم با اشاره به طرح «جهاد همبستگی ملی» گفت: طرحی که با عنوان هر مسجد یک خانه در نظر گرفته شده و پیگیری می‌شود طرح بسیار خوبی است و امیدواریم مساجد کشور به این مسئله توجه کنند.

وی اذعان کرد: من به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور از همه مدیران و مدارس علمیه کشور و روحانیون درخواست می‌کنم که با این طرح همکاری کنند و ترویج و گفتمان‌سازی طرح هر مسجد یک خانه و فراتر از آن کمک‌های دیگری که باید نهادها و دستگاه‌های مختلف انجام دهند همکاری کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf0cde.w6dvmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما