شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 76834
منبع : خبرگزاری فارس

اسکان زائرین نیمه شعبان در مصلی قدس

قم نيوز : رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم گفت: با پیش‌بینی صورت گرفته زائرین نیمه شعبان که در قم حضور دارند در مصلی قدس اسکان داده خواهند شد.
اسکان زائرین نیمه شعبان در مصلی قدس
اسکان زائرین نیمه شعبان در مصلی قدس
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محمدباقر ولدان امروز با اشاره به برنامه‌های مصلی قدس در ایام نیمه شعبان اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ مهدویت انقلابی و نهضت خدمت‌رسانی قرارگاه فرهنگی مصلی قدس قم دو ویژه برنامه احیای شب نیمه شعبان و اسکان زائرین را در دستور کار دارد.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه قرارگاه فرهنگی مصلی در ایام مختلف ملی و مذهبی امکانات گسترده‌ای را برای خدمت‌رسانی به زائرین اختصاص می‌دهد گفت: یکی از جلوه‌های ویژه خدمت‌رسانی در مجموعه مصلی در ایام اربعین است که هزاران زائر از سراسر کشور و دیگر کشورها در این فضا اسکان داده شده و خدمات لازم به آنها ارائه می‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم گفت: در این ایام نیز پیش‌بینی شده که اسکان جمع کثیری از زائرین حرم کریمه اهل بیت(ع) و مسجدمقدس جمکران در مجموعه مصلی صورت گیرد.

وی همچنین از برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان در مصلی قدس خبر داد و افزود: این مراسم به صورت خانوادگی و با حضور مداحان و سخنرانان از ساعت 23 در شبستان مصلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchk6nq.23n-xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما