کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افتتاح نخستين آكادمي تخصصي اسكيت در قم

خبرگزاری فارس , 1 ارديبهشت 1398 ساعت 9:37

نخستين آكادمي تخصصي آموزشي، همگاني و قهرماني اسكيت روباز در استان قم با حضور رئيس فدراسيون اسكيت و مسوولان ورزش قم افتتاح شد.


به گزارش قم نیوز افتتاح نخستین آکادمی تخصصی اسکیت روباز استان قم با حضور محمد رضایی رئیس فدراسیون اسکیت، رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان و جمع زیادی از اسکیت‌بازان و علاقمندان به این رشته ورزشی در مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم انجام گرفت.

رئیس هیات اسکیت استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس راجع به این آکادمی اظهار کرد: زمین مورد نظر برای احداث این آکادمی با موافقت اداره کل ورزش و جوانان استان قم جنب دو مکان قدیمی مجموعه شهید حیدریان یعنی استخر کوثر و خوابگاه ورزشکاران زنده‌یاد سلطانی‌نژاد در اختیار هیات قرار گرفت و امور اجرایی آن توسط هیات اسکیت انجام گرفت.

حمیدرضا جلیلی در ادامه به تغییر دفتر هیات اسکیت استان قم اشاره و عنوان کرد: دفتر هیات پیش از این در مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قرار داشت اما با توجه به احداث آکادمی اسکیت در مجموعه ورزشی شهید حیدریان، به این مجموعه انتقال یافته و همزمان با حضور رئیس فدراسیون فعالیت خود را آغاز کرد.

وی سپس به برگزاری دومین همایش همگانی اسکیت در استان قم اشاره و بیان کرد: این همایش همزمان با سراسر کشور و البته با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، هیات ورزش‌های همگانی و به میزبانی آکادمی اسکیت پرشین با حضور ورزشکاران، مسوولان و مربیان این رشته به ویژه مدرسه تخصصی اسکیت ادب برگزار شد.

رئیس هیات اسکیت استان قم بیان کرد: همچنین از برترین‌های اسکیت قم در سال 1397 بعد از برگزاری افتتاحیه آکادمی اسکیت مجموعه حیدریان، در مراسمی با حضور رئیس فدراسیون اسکیت، مدیر کل ورزش و جوانان و علاقمندان به این رشته به همراه خانواده اسکیت‌بازان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 76839

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/76839/افتتاح-نخستين-آكادمي-تخصصي-اسكيت-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir