کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیش از ۱۵۰ موکب خدمت‌رسانی در مسیر پیامبر اعظم (ص) فعال هستند

خبرگزاری تسنیم , 1 ارديبهشت 1398 ساعت 11:25

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم از خدمت‌رسانی بیش از ۱۵۰ موکب خدمت‌رسانی در مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران به‌ویژه بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد.


به گزارش قم نیوز یونس عالی پور در جلسه ستاد تسهیلات زائرین جشن‌های نیمه شعبان که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت:  صاحبان بیش از 150 موکب برای خدمات‌رسانی به زائران در طی سه روز در محور بلوار پیامبر اعظم(ص) فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به هماهنگی‌های لازم با کمیته امنیت ستاد تسهیلات همه صاحبان موکب‌ها و اعضایی که در آن‌ها فعال بوده مورد ارزیابی و تأیید این کمیته هستند.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم تصریح کرد: با توجه به اهمیت مراسم نیمه شعبان، استاندار درباره انجام برنامه‌ریزی و خدمات‌رسانی به زائران دستور اکید داده و روزانه پیگیر مسائل مرتبط با این آیین است.

وی با تقدیر از تلاش‌های دست‌اندرکاران این ستاد گفت: تاکنون 6 جلسه ستاد با حضور کمیته‌های چندگانه برگزار شده است که هر کمیته در حیطه مأموریتی که داشته تا چندین جلسه برگزار کرده است.

عالی پور ابراز کرد: همه تلاش‌های دستگاه‌های مربوطه توسط مدیران دیده‌شده است و لذا باید تمامی همکاران نسبت به ارائه گزارش مکتوب عنایت ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 76847

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/76847/بیش-۱۵۰-موکب-خدمت-رسانی-مسیر-پیامبر-اعظم-ص-فعال-هستند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir