يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : 76851
منبع : میزان
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم گفت:

برخورد با سارقان اموال عمومی و بیت المال تشدید می‌شود

قم نيوز : دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم گفت: به دلیل اهمیت حفاظت و نگهداری از تجهیزات و تاسیسات آب، برق، گاز و نفت به کلیه قضات دادسرا ابلاغ شد در برخورد با سارقین اموال عمومی و بیت المال مماشات نداشته باشند.
برخورد با سارقان اموال عمومی و بیت المال تشدید می‌شود
برخورد با سارقان اموال عمومی و بیت المال تشدید می‌شود
به گزارش قم نیوز مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب قم از برخورد قاطع با سارقین اموال عمومی و بیت المال خبر داد و گفت: برخی تأسیسات انرژی محور (آب، برق، نفت و گاز) مانند دکل‌های انتقال برق فشار قوی، ایستگاه‌های کنترل خطوط لوله نفت و گاز، راه آهن و ... در تأمین پایداری جریان انرژی و حمل و نقل نقشی اساسی داشته و هرگونه خلل در عملکرد آن‌ها علاوه بر ایجاد خسارات سنگین به بیت المال، موجب اخلال جدی در ارائه خدمات به مردم استان و حتی کشور و قطعی طولانی مدت برق، گاز و ... در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: لذا دادستانی قم در راستای احیای حقوق عامه به کلیه قضات دادسرا ابلاغ کرد تا به دلیل اثر بازدارندگی با افراد متجاوز به این اموال دولتی برخورد قانونی قاطع داشته باشند.

همچنین کاهه در انتها به مدیران دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی مربوطه هشدار داد که در پیشگیری از سرقت و وارد آمدن خسارت، تدبیر و تمهیدات ایمن سازی و حفاظت از آن را هرچه بیشتر در نظر بگیرند.

 

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgq79u.ak93n4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما