دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 76865
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
نمازگزاران و مجاوران مسجد مقدس جمکران:

نیاز جامعه امروز به مبلّغ علوم دینی همچون اکسیژن است

قم نيوز : جمعی از زائران، نمازگزاران و مجاوران مسجد مقدس جمکران گفتند: امر تبلیغ و ترویج معارف اسلامی در برهه فعلی بی از هر زمان دیگری است و مبلغین نقش اکسیژن جامعه را ایفا می کنند.
نیاز جامعه امروز به مبلّغ علوم دینی همچون اکسیژن است
نیاز جامعه امروز به مبلّغ علوم دینی همچون اکسیژن است
به گزارش قم نیوز جمعی از زائران با اشاره به اهمیت موضوع تبلیغ و ترویج معارف اسلامی به دلیل صف آرایی گسترده دشمنان در مقابل اسلام به ویژه تشیع اظهارداشتند: زحمات روحانیون به ویژه رشادت هایی که از این قشر پیشگام در مناطق سیل زده هستیم بسیار ارزشمند و ستودنی است.

آیت مردانی از خراسان جنوبی افزود: من همیشه به روحانیت یعنی لباس روحانیت احترام ویژه ای قائل بودم ولی تا پیش از حادثه گلستان، لرستان و خوزستان فکر نمی کردم تا این حد روحانیت پیشگام و در صحنه باشد.

وی که به حرفه فنی مشغول است، ادامه داد: من از روحانیت فقط سخنرانی و نماز جماعت دیده بودم ولی سیل اخیر نگاه من و امثال مرا نسبت به حوزه و روحانیت بسیار تغییر داد.

مرجانه داوری از کرج نیز بیان داشت: حضور مبلغان و کسانیکه پاسخگویی به شبهات در قسمت بانوان را قرار دارند با رفتار بسیار مناسب و سواد خیلی خوبی میزبان پرسشگران هستند.

استاد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: روحیه معنوی و گشاده رویی خواهران طلبه این جسارت را به افراد می دهد تا زمان بیشتری را با آنان بگذراند و جدایی از سوال و جواب کمی هم درد دل کند.

حجت الاسلام محمد رسولی از استان زنجان اظهارداشت: تبلیغ  و ترویج معارف دینی رسالت اصلی حوزه و حوزویان است.

وی افزود: تبلیغ و ترویج معارف دینی چارچوب خاصی دارد که همه روحانیون مبلغ در دوره های مختلف حضور پیدا می کنند تا بتوانند به بهترین وجه ممکن خادم شایسته ای برای دین و معارف اهل بیت (ع) باشند.

محقق و پژوهشگر حوزه علمیه زنجان ادامه داد: امروز جامعه جوان کشورمان نیازمند حضور فعال مبلغین در همه عرصه ها هستند و حوزه علمیه باید از هر ظرفیتی برای اعزام مبلغ و تبلیغ بهره بگیرد.

علی مرادی نارون از خرم آباد گفت: من امسال به نیابت همه همشهریان خودم که گرفتار حادثه سیلاب شده اند در این مکان مقدس حضور پیدا کردم.

وی افزود:" من هر روحانی که دیدم به واسطه تلاش هایی که در استان لرستان داشته اند تشکر کردم ، تصور نمی کردیم چنین اتفاقی از سوی طلاب به ویژه طلاب جوان در استان ما رخ بدهد من از مدیر حوزه های علمیه از رهبر انقلاب تشکر می کنم."

مرادی بیان داشت: " ما می دانیم قول مسئولان قول نیست! و اگر کسی پای کار باشد همین طلاب و سربازان امام زمان(ع) در حوزه های علمیه هستند، سپاه و نیروهای نظامی هستند که ما دست تک تک آنها را می بوسیم".

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbswbz.rhb00piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما