دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 76866
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
نماینده سابق مجلس گفت:

سپاه پرچم‌دار مبارزه با تروریسم است

قم نيوز : نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که سپاه پرچم‌دار مبارزه با تروریسم است، گفت: تحریم سپاه ارتباط مستقیمی با FATF دارد.
سپاه پرچم‌دار مبارزه با تروریسم است
سپاه پرچم‌دار مبارزه با تروریسم است
به گزارش قم نیوز محمدحسن آصفری با اشاره به اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: بعد از شکست فاحشی که جریان‌های سلفی و تروریستی در عراق و سوریه از جبهه مقاومت که در رأس آن سپاه قرار داشت، خوردند آمریکا برای دادن نفس مصنوعی اقدام به این کارکرد.

وی ادامه داد: آمریکا با معرفی سپاه به‌عنوان گروه تروریستی به دنبال دادن روحیه به جریان‌های تکفیری است تا بار دیگر نقشه‌های این کشور را در منطقه عملیاتی کنند.

آصفری افزود: در حالی آمریکا سپاه را تروریست می‌نامد که سازمان منافقین که 18 هزار نفر از هم‌وطنان ما را به شهادت رسانده در دامن آمریکایی‌ها است و حتی مخارجش هم توسط این کشور پرداخت می‌شود.

وی بابیان این‌که سپاه پرچم‌دار مبارزه با تروریسم است، تصریح کرد: اگر شجاعت و ازخودگذشتگی مدافعان حرم نبود امروز هیچ‌کدام از کشورهای اروپایی امنیت نداشتند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: آمریکا در برنامه‌های خود به دنبال انزوای ایران است و این اقدام نیز در همین راستا است اما برخلاف انتظار رفتارهای آمریکا تأثیر معکوسی دارد.

وی افزود: از زمان اعلام این موضع استکبار جهانی محبوبیت سپاه در بین مردم ایران و کشورهای منطقه به‌شدت افزایش‌یافته است که نشان از مسیر درستی که سپاه در دهه‌های اخیر در پیش‌گرفته است.

آصفری بیان داشت: امریکا بزرگ‌ترین حامی تروریسم است و اگر حمایت‌های آمریکا نبود امروز ملت مسلمان یمن توسط تروریست‌های عربستان به خاک و خون کشیده نمی‌شدند.

وی بابیان این‌که رفتار دوگانه آمریکا در منطقه نخ‌نما شده است، عنوان کرد: امروز سپاه در قلب ملت ایران جای دارد و همواره در سختی‌ها در کنار مردم قرار دارد.

کارشناس مسائل سیاسی ابراز داشت: اقدام اخیر آمریکا در راستای برنامه‌های سازمان‌های به‌اصطلاح بین‌المللی مانند FATF است تا کشور را در تمامی زمینه محاصره کنند و به همین منظور باید در این زمینه هوشیاری لازم را داشت و نسبت به عضویت در مجامعی مانند FATF و CFT بازنگری شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcce4qm.2bqee8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما