دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 76870
منبع : خبرگزاری فارس

آماده‌سازي 4 نماينده قم براي سفرهاي جهاني و آسيايي كشتي

قم نيوز : فدراسيون كشتي با انتخاب مربي مطرح كشتي فرنگي قم به عنوان مربي تيم ملي نوجوانان ايران، سه فرنگي‌كار قمي را نيز به اردوي آماده‌سازي اين تيم دعوت كرد.
آماده‌سازي 4 نماينده قم براي سفرهاي جهاني و آسيايي كشتي
آماده‌سازي 4 نماينده قم براي سفرهاي جهاني و آسيايي كشتي
به گزارش قم نیوز روزهای سوم تا سیزدهم تا اردیبهشت ماه طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران اردوی آماده‌سازی این تیم به میزبانی هیات کشتی آذربایجان غربی در شهر ارومیه برگزار می‌شود و چهار نماینده قم در این اردو حضور می‌یابند.

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در حالی برگزار می‌شود که قم سه کشتی‌گیر در این اردو دارد و مربی مطرح کشتی فرنگی قم و یکی از پیشکسوتان سرشناس این رشته یعنی سیدموسی طباطبایی مسوولیت سرپرستی این تیم را در راه کسب آمادگی برای شرکت در پیکارهای قهرمانی آسیا را بر عهده دارد.

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان به میزبانی خانه کشتی مجموعه ورزشی تختی شهر ارومیه در حالی برگزار می‌شود که فرنگی‌کاران در اوزان 45، 48، 51، 55، 60، 65، 71، 80، 92 و 110 کیلوگرم خود را برای حضور در رویدادهای آسیایی و جهانی سال 2019 آماده می‌کنند.

محمدمهدی جواهری در وزن 45 کیلوگرم، امیر عبدی در وزن 60 کیلوگرم و محمدامین جبالی‌فر در وزن 65 کیلوگرم سه کشتی‌گیر قمی حاضر در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران هستند و بعد از همراهی تیم ملی در پیکارهای بین‌المللی جام پیروزی ترکیه، آماده رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌شوند.

محمدمهدی جواهری در وزن 48 کیلوگرم برای رسیدن به دوبنده تیم ملی باید با مهدی احدی‌زناب از گیلان و رامین احمدی از خوزستان رقابت کند، در حالی که رقبای امیر عبدی در وزن 60 کیلوگرم سیددانیال سهرابی و ایمان محمدی از خوزستان به همراه امیرحسین زرین‌کمر فرنگی‌کار اهل مازندران هستند، در حالی که عبدی از جام بین‌المللی پیروزی برنز گرفت

در وزن 65 کیلوگرم این اردو محمدامین جبالی‌فر حضور دارد، کشتی‌گیری که در رقابت‌های بین‌المللی 2019 جام پیروزی ترکیه برای تیم کشورمان به میدان رفت و با وجود حضور در دیدار فینال نتیجه را به حجت رضایی دیگر ملی‌پوش این وزن واگذار کرد و حالا در اردوی تیم ملی حجت رضایی فرنگی‌کار خوزستانی و جبار کاویان کشتی‌گیر مازندرانی را رقیب خود می‌بیند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchv6nq.23n-qdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما