دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 76877
منبع : خبرگزاری مهر

تیم‌های «کافه تلخ» و «هلال احمر» در لیگ گلف قم صدرنشین شدند

قم نيوز : هفته چهارم لیگ مینی گلف بانوان استان قم با صدرنشینی تیم‌های کافه تلخ و هلال احمر در گروه های دوگانه همراه بود.
تیم‌های «کافه تلخ» و «هلال احمر» در لیگ گلف قم صدرنشین شدند
تیم‌های «کافه تلخ» و «هلال احمر» در لیگ گلف قم صدرنشین شدند
به گزارش قم نیوز هفته‌ی چهارم لیگ مینی گلف بانوان استان قم با تداوم صدرنشینی تیم‌های کافه تلخ و جوانان هلال احمر در گروه A و B رقابت‌ها به پایان رسید تا این مسابقات به مراحل پایانی خود نزدیک شود.

در این مسابقات که شامگاه یکشنبه در زمین مینی گلف ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد در گروه A تیم کافه تلخ ایمان را با اختلاف یک زمین مغلوب کرد و الماس نیز میهمان خود فست فود دارچین را شکست داد.

همچنین در مسابقات برگزار شده در گروه B تیم جوانان هلال احمر، کافه سی سی کام را شکست داد و تیم شهید دلاوری، کویرتابلو آذرخش گستر را مغلوب کرد. این مسابقات قرار بود پیش از این هفته چهارم خود را سپری کند اما به دلیل بارندگی در قم به تعویق افتاد و در نهایت با تأخیر برگزار شد.

خبر دیگر از گلف اینکه به مناسبت فرخنده اعیاد شعبانیه مسابقات مینی گلف آقایان و بانوان استان قم در زمین مینی گلف ورزشگاه شهید حیدریان برگزار خواهد شد. این مسابقات از ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۳ اردیبهشت ماه در بخش بانوان برگزار می‌شود. و همچنین از ساعت ۲۰ همان روز، مسابقه بخش آقایان برگزار خواهد شد.

رشته مینی گلف یکی از شاخه‌های رشته گلف است که فعال‌ترین بخش کاری هیئت گلف استان قم را تشکیل می‌دهد. قم در رشته مینی گلف در سطح کشور یکی از استان‌های فعال و دارای عنوان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcefv8f.jh8pfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما