دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب : 76887
منبع : خبرگزاری فارس

آیت الله علوی‌گرگانی: حق مساجد در جامعه باید به خوبی ادا شود

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه حق مسجد در جامعه باید به خوبی ادا شده و به نسل جوان ارزش و جایگاه مسجد تبیین شود گفت: مسجد دارای جایگاه بسیار عظیمی است و به مسجد می گویند خانه خدا و اهمیت آن همواره مدنظر است.
حق مساجد در جامعه باید به خوبی ادا شود
حق مساجد در جامعه باید به خوبی ادا شود
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار مسوولان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور موضوع مسجد را یکی از موضوعاتی دانست که سبب خیرات و برکات است و اظهار کرد:‌ در صورتی که جایگاه مسجد به خوبی ادا شود موفقیت به دست می‌آید.

وی ارزش و جایگاه مساجد را مورد توجه قرار داد و با تاکید بر اینکه یکی از راه‌های تربیت نسل جوان مسجد است خاطرنشان کرد: رسول خدا از مسجد در زمینه تبلیغ به خوبی بهره مند می‌شدند.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه علم و کمال در مسجد دست‌یافتنی است افزود: باید از مساجد در راه علم و کمال به خوبی استفاده کرد چراکه خداوند طرح بسیار عالی درباره مسجد قرار داده است.

وی میانه‌روی را لازمه هر کاری دانست و گفت:‌ اگر این موضوع را در زندگی مورد تاکید قرار دهیم موفق می‌شویم.

آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر اینکه حق مسجد در جامعه باید به خوبی ادا شده و به نسل جوان ارزش و جایگاه مسجد تبیین شود افزود: مسجد دارای جایگاه بسیار عظیمی است و به مسجد می گویند خانه خدا و اهمیت آن همواره مدنظر است؛‌ باید نسل جوان در کنار فراگیری قرآن در زمینه عمل به دستورات قرآن اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfecde.w6dvcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما