دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۱
کد مطلب : 76890
منبع : خبرگزاری تسنیم

نماینده ولی‌فقیه در سپاه: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز نهضت ظهور است

قم نيوز : نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اهداف و آرمان های انقلاب گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز نهضت ظهور است و قصد دارد که عالم را مهیای ظهور کند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز نهضت ظهور است
نماینده ولی‌فقیه در سپاه: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز نهضت ظهور است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی با اشاره به فرا رسیدن میلاد امام زمان(عج) اظهار داشت: ظهور امام زمان(عج) دو شرط اساسی و بزرگ دارد که تبری و تولی است.

وی با اشاره به خصوصیات جامعه اسلامی مدنظر امام زمان(عج) افزود: باید از طاغوت تبری کند و در مقابل نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی تولی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: برخی به دنبال علائم ظهور هستند ولی علائم ظهور دست ما نیست و شرایط ظهور دست ماست و می توانیم شرایط ظهور را محقق کنیم.
استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: امروز بزرگ‌ترین خدمت برای تعجیل در فرج امام زمان(عج) تقویت و تحکیم و اصلاح نظام ولایی و حکوت دینی است.

حاجی‌صادقی با اشاره به اهداف و آرمان های انقلاب افزود: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز نهضت ظهور است و قصد دارد که عالم را مهیای ظهور کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: هرکسی در هر صحنه ای که روحیه ولایت مداری و سربازی امام زمان (عج) را به خوبی انجام دهد از زمینه‌سازان نهضت ظهور است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjyoea.uqemhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما