سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 76920
منبع : خبرگزاری فارس

مجموعه ورزشی پیامبر اعظم(ص) تا پایان اردیبهشت ماه 1398 به بهره‌برداری می‌رسد

قم نيوز : مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: تکمیل زیرساخت‌های ورزشی از جمله اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قم است بر این اساس مجموعه ورزشی پیامبر اعظم(ص) تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و بخشی از کمبود‌ها را جبران می‌کند.
مجموعه ورزشی پیامبر اعظم(ص) تا پایان اردیبهشت ماه 1398 به بهره‌برداری می‌رسد
مجموعه ورزشی پیامبر اعظم(ص) تا پایان اردیبهشت ماه 1398 به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش قم نیوز رسول منعم در نود و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم که دوشنبه شب در ساختمان شهید باکری برگزار شد اظهار کرد: رشد سطح ورزش همگانی در قم یکی از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان این استان است که در این راستا نیاز به همکاری دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف شهری و استانی از جمله شورای شهر است.

وی ادامه داد: ورزش نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه دارد، مسؤولان با کمک به توسعه ورزش همگانی در حقیقت به کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان کمک می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: فضای ورزشی در استان نیز نیازمند گسترش است، در حال حاضر سرانه فضای ورزشی به ازای هر فرد در قم تنها 0.24 متر مربع است که این مقدار خیلی ناچیز است و همکاری دستگاه‌های مختلف استان برای گسترش این مقدار و جبران کمبودها ضروری است.

منعم افزود: تکمیل زیرساخت‌های ورزشی از دیگر اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قم است بر این اساس مجموعه ورزشی پیامبر اعظم(ص) تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و بخشی از کمبود‌ها را جبران می‌کند.

وی استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت جوانان استان در عرصه‌های مختلف مدیریتی را ضروری دانست و گفت: برنامه‌ریزی برای حل مشکلات جوانان، تقویت روحیه خودباوری در آنان و همچنین ایجاد شرایط مناسب در راستای حضور مؤثر آنان در عرصه‌های مختلف جامعه می‌تواند به رشد کشور در عرصه‌های مختلف کمک بسیاری کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اذعان کرد: سازمان‌های مردم نهاد باعث کوچک شدن دولت، افزایش مشارکت مردم و همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه می‌شود؛ استفاده از ظرفیت سمن‌ها برای تحقق این اهداف در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ... و همچنین کاهش هزینه‌ها اقدامی هوشمندانه است.

منعم افزود: تعداد سازمان‌های مردم نهاد قم از 12 سمن در سال 92 به 44 سمن در سال 97 افزایش یافته است.

وی ارائه مشاوره به زوج‌های جوان را از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره در راستای توسعه زندگی پایدار دانست و گفت: برگزاری جلسات مشاوره عمومی برای زوج‌های جوان کاهش میزان طلاق و افزایش دوام زندگی مشترک آنان را سبب می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: صندوق کارآفرین امید در راستای اشتغال جوانان فعال در سمن‌های سراسر کشور تفاهم‌نامه‌ای امضا کرده است که در این زمینه هشت میلیارد ریال برای سمن‌‌های قم در سال گذشته تعیین شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdzn05.yt09x6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما