سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب : 76939
منبع : خبرگزاری تسنیم

برنامه راهبردی یک‌ ساله رونق تولید در قم تدوین شد

قم نيوز : استاندار قم از تدوین و نهایی شدن برنامه راهبردی یک‌ ساله رونق تولید با ۲۷ محور مختلف در قم خبر داد.
برنامه راهبردی یک‌ ساله رونق تولید در قم تدوین شد
برنامه راهبردی یک‌ ساله رونق تولید در قم تدوین شد
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: مبحث رونق تولید باید به صورت جدی در استان دنبال شود.

وی با اشاره به تدوین برنامه راهبردی رونق تولید در قم افزود: برنامه استراتژیک یک‌ ساله برای رونق تولید در قم تدوین و به‌عنوان یک تکلیف اداری به تمام دستگاه‌های استان ابلاغ‌شده است.

استاندار قم با بیان برخی از اشکالات برنامه راهبردی رونق تولید در قم گفت: متأسفانه در برنامه راهبردی یک‌ساله استان در مسئله رونق تولید برخی از الزامات و نقشه راه‌ها رعایت نشده که باید دبیرخانه ستاد تسهیل آن‌ها را نیز در این برنامه بگنجاند.

سرمست با انتقاد از برخی بی‌توجهی‌های مدیران استان در مواجه با مشکلات اقتصادی ابراز کرد: در برنامه راهبردی یک‌ساله رونق تولید در قم متأسفانه هنوز عمق و ابعاد مشکلات و موانع به درستی سنجیده نشده و از درک کافی برخوردار نیست.

وی ادامه داد: درک و شناسایی مشکلات و مسئول کردن سازمان‌های ذی‌ربط برای رفع موانع پیش رو دو پیش‌شرط در مسئله تدوین راهبرد یک‌ساله رونق تولید در قم است، در پایان سال هر دستگاهی که در مسئله رونق تولید کم‌کاری کرده باشد به صورت جدی مورد بازخواست قرار می‌گیرد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: اجرای برنامه و عملیاتی شدن راهبرد یک‌ ساله رونق تولید نیازمند زمان‌بندی و مشخص شدن درصد پیشرفت فیزیکی برنامه به صورت روزانه بوده تا در پایان سال درصد پیشرفت و یا توقف برنامه‌های تدوین‌شده به درستی سنجیده شود.

سرمست با اشاره به حساسیت استان در اجرای درست راهبرد یک‌ ساله رونق تولید در قم اضافه کرد: به صورت پیوسته باید ارزیابی از برنامه‌های رونق تولید توسط دبیرخانه در استان دنبال شده و نقش هرکدام از دستگاه‌های مسئول را به صورت جدی و دقیق رصد و پایش کند

استاندار ابراز کرد: سازمان صنعت و معدن استان در مسئله رونق تولید مسئولیت جدی دارد، اما تنها بازیگر این مبحث نبوده و دستگاه‌های دیگر نیز مانند بیمه‌ها، مالیات، گمرک و بانک‌ها نیز به نوبه خود سهم بسیار مهمی را دارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdnn05.yt09s6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما