سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب : 76942
منبع : خبرگزاری مهر
دبیر هیئت تیراندازی قم خبر داد؛

برگزاری اردوی رایگان استعدادیابی تیراندازی در قم

قم نيوز : دبیر هیئت تیراندازی استان قم از برگزاری اردوی رایگان استعدادیابی تیراندازی در قم برای علاقمندان نوجوان و نونهال خبر داد.
برگزاری اردوی رایگان استعدادیابی تیراندازی در قم
برگزاری اردوی رایگان استعدادیابی تیراندازی در قم
به گزارش قم نیوز محمد جواد متقیان نژاد اظهار داشت: به منظور توسعه منابع انسانی رشته تیراندازی در قم و پرورش تیراندازان جوان و مستعد برای آینده این رشته مدال آور آسیایی و المپیکی در استان قم، برنامه‌ای برای استعدادیابی از رده‌های سنی پایه تدوین شده است.

وی افزود: بر اساس این برنامه، اردوی رایگان استعدادیابی برای پسران و دختران علاقمندان و زیر ۱۵ سال در نظر گرفته شده است به طوری که متولدین سال‌های پس از ۱۳۸۳ می‌توانند در این اردوی یک روزه حاضر و با رشته تیراندازی آشنا شوند.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: در این اردوی یک روزه، نوجوانان این رده سنی ابتدا با رشته تیراندازی و ویژگی‌ها و نحوه کار با سلاح آشنا می‌شوند و پس از فراگیری مقدمات کار در این رشته در فضایی مفرح و آزاد سلاح به دست می‌گیرند و تیراندازی می‌کنند و از میان این جمع استعدادها شناسایی خواهند شد.

متقیان نژاد بیان داشت: اجرای برنامه‌های مشابه چه در قم و چه در سایر نقاط کشور همواره با نتایج مثبتی همراه بوده است و برنامه ما جذب چندین نوجوان دارای استعداد موفقیت در این رشته و پرورش آنها برای طی مدارج بالا و آموزش‌های حرفه‌ای است.

وی عنوان کرد: این اردوی استعدادیابی روز پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت در باشگاه تیراندازی شهید مهدی زین الدین واقع در خیابان نوبهار بلوار ۱۵ خرداد برگزار می‌شود و ثبت نام حضور در این اردو از طریق هیئت تیراندازی استان قم صورت می‌پذیرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchiwnq.23n-kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما