سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۰
کد مطلب : 76952
منبع : خبرگزاری فارس

دشت يك امتيازي پيام قم از سرپل ذهاب

قم نيوز : تيم فوتبال پيام قم در نخستين مسابقه خود از مرحله پاياني بازي‌هاي فصل جاري ليگ فوتبال زير 15 سال باشگاه‌هاي كشور يك امتياز از سرپل ذهاب گرفت.
دشت يك امتيازي پيام قم از سرپل ذهاب
دشت يك امتيازي پيام قم از سرپل ذهاب
به گزارش قم نیوز فوتبالیست‌های آینده‌دار و مستعد تیم فوتبال پیام قم که برای رویارویی با حریفان خود در مرحله پایانی رقابت‌های فصل 98 – 1397 لیگ فوتبال زیر 15 سال باشگاه‌های کشور راهی تبریز شده‌اند، در گام نخست برابر نماینده استان کرمانشاه به یک امتیاز دست یافتند.

نماینده قم که دیدارهای مرحله مقدماتی را در قم میزبانی کرد و به عنوان یکی از دو تیم برتر مجوز صعود به مرحله نهایی را به دست آورد، در تبریز باید با تیم‌های تراکتورسازی تبریز، سرپل ذهاب کرمانشاه و دبیری تبریز رقابت کرده و بخت خود را برای راهیابی به لیگ برتر فوتبال زیر 15 سال ایران بیازماید.

نماینده قم در نخستین دیدار خود از بازی‌های این مرحله به مصاف تیم سرپل ذهاب کرمانشاه رفت و در پایان با تساوی و کسب یک امتیاز به کار خود پایان داد، یک امتیازی که پیش از رویارویی فوتبالیست‌های تیم پیام قم با تراکتورسازی تبریز در روز دوم بازی‌های گروه نخست مرحله نهایی لیگ مناطق فوتبال نونهالان ایران برای حفظ روحیه و انگیزه نماینده قم اهمیت زیادی داشت.

بازی‌های این مرحله از لیگ فوتبال نونهالان زیر 15 سال پسر ایران در حالی برگزار می‌شود که قم دو تیم در مرحله پایانی دارد و علاوه بر پیام که برای مصاف با حریفان راهی تبریز شده، دیگر نماینده قم یعنی تیم عرفان‌ گستر همزمان با بازی‌های این گروه در قم میزبان رقبای خود است و گام نخست را با برتری دو بر یک برابر نماینده گیلان برداشت.

طبق برنامه سازمان لیگ فوتبال ایران امروز دیدارهای مرحله نهایی لیگ مناطق زیر 15 سال فوتبال ایران در تبریز پیگیری می‌شود و فوتبالیست‌های تیم پیام قم در دیداری فوق‌العاده حساس و تعیین کننده برابر میزبان یعنی دبیری تبریز قرار می‌گیرند، ضمن اینکه در بازی بعدی روز پنجشنبه پنجم اردیبهشت با دیگر تیم تبریزی یعنی تراکتورسازی روبه‌رو می‌شوند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcir3ay.t1aqw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما