چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 76956
منبع : خبرگزاری ايرنا

استاندار: قیمت مرغ در قم 11 هزار و 500 تومان تثبیت شود

قم نيوز : استاندار قم گفت: در شرایط کنونی و با توجه به مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور، باید تدابیر و نظارت های لازم به کار گرفته شود تا قیمت مرغ در قم 11 هزار و 500 تومان باقی بماند.
قیمت مرغ در قم 11 هزار و 500 تومان تثبیت شود
قیمت مرغ در قم 11 هزار و 500 تومان تثبیت شود
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار در سال جاری، افزود: تا اطلاع ثانوی قیمت مرغ در قم افزایش نمی یابد و اگر مشکلی در این راستا وجود دارد، اعضای جلسه به صورت دقیق و کارشناسی بررسی و نتایج را به کارگروه تنظیم بازار کشور و وزارت جهاد کشاورزی منتقل نمایند.

وی اضافه کرد: مشکلات مرغداران، نبود یا کمبود نهاده با نرخ ارز 4200 تومانی و عرضه مرغ گران تر در استان های همجوار از جمله مسائلی است که باید به سازمان های مرکزی اطلاع رسانی شود تا تصمیم مقتضی در زمینه قیمت مرغ اتخاذ شود.

وی ادامه داد: با عرضه مرغ گران تر در استان های همجوار، احتمال خارج شدن مرغ از قم و حمل آن به استان های دیگر افزایش می یابد که در این راستا شرایط ادامه عرضه مرغ به قیمت 11 هزار و 500 تومان باید برای کارگروه تنظیم بازار کشور شرح شود.

سرمست تصریح کرد: از سوی دیگر مرغدارانی که نهاده را با نرخ ارز 4200 تومانی تحویل گرفته اند، ملزم هستند مرغ را به قیمت مصوب کشوری یعنی 11 هزار و 500 تومان به مصرف کنندگان عرضه نمایند.

وی درادامه با تاکید بر نظارت برکالاهای اساسی در آستانه ماه رمضان،گفت: کالاهای پر مصرف در ماه رمضان تامین و بر نحوه توزیع و قیمت این کالاها نظارت صورت گیرد.
وی افزود: اتاق اصناف نیز در نظارت بر کالاهای اساسی ماه رمضان ورود جدی تری داشته باشد.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خواست: بر نحوه اخذ عوارض به صورت الکترونیک در آزادراه قم- تهران نظارت کافی داشته باشد تا خطاهای احتمالی رفع و نارضایتی مردم برطرف شود.

دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار در سال جاری با حضور اعضا برگزار و مسائل اثرگذار بر قیمت کالاهای اساسی بررسی شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcceoqm.2bqep8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما