چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 76964
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت بدمینتون قم خبر داد؛

حضور تیم‌های قمی در رنکینگ بدمینتون جوانان کشور

قم نيوز : رئیس هیئت بدمینتون استان قم از حضور تیم‌های پسران و دختران قم در رنکینگ بدمینتون جوانان کشور خبر داد.
حضور تیم‌های قمی در رنکینگ بدمینتون جوانان کشور
حضور تیم‌های قمی در رنکینگ بدمینتون جوانان کشور
به گزارش قم نیوز محمد حسن حسین زاده اظهار داشت: با برگزاری مسابقات رنکینگ رده سنی جوانان کشور در دو بخش پسران و دختران برنامه‌های مسابقاتی فدراسیون بدمینتون آغاز می‌شود و هیئت بدمینتون استان قم نیز در این رقابت‌ها مشارکت دارد.

وی افزود: حضور تیم‌های پسران و دختران قم در رنکینگ بدمینتون جوانان کشور نخستین برنامه اعزام بدمینتون بازان جوان قم به مسابقات کشوری است و بر این اساس ترکیب تیم‌های اعزامی به این رقابت‌ها مشخص شده‌اند.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: اعضای تیم بدمینتون استان قم در رنکینگ جوانان پسر کشور در کرمان شامل معین کشاورز، مجتبی زارع، معین خاکی، متین رجبی، رضا جانقربان، حسین چاووشی هستند که مربی این تیم حامد شبانیان است.

حسین زاده بیان داشت: در بخش دختران، ملیکا شیبانی، ره را کاظمی، مبینا مؤمنی، شهربانو شاکر و معصومه بهنام راد با مربیگری سودابه تقی زاده اعضای تیم بدمینتون استان قم در رنکینگ جوانان دختر کشور در قزوین را تشکیل می‌دهند.

وی عنوان کرد: حضور در لیگ‌های بدمینتون کشور امسال نیز در دستور کار قرار گرفته است و تیم بدمینتون مردان و زنان قم در لیگ دسته اول کشور حضور دارند البته رایزنی‌هایی انجام شده که تیم قم بتواند در لیگ برتر حضور داشته باشد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcba9bz.rhb00piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما