کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فاصله میان نسل جوان و مساجد سبب آسیب در جامعه می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 4 ارديبهشت 1398 ساعت 15:19

مدیرکل ارشاد قم با بیان اینکه شعار محوریت مسجد در کارهای فرهنگی با همکاری اداره ارشاد و کانون‌های مساجد باید محقق شود گفت: یکی از آسیب‌های کنونی جامعه دور افتادن فاصله میان نوجوانان و جوانان و مسجد است.


به گزارش قم نیوز سید موسی حسینی کاشانی در گردهمایی مدیران ستادی و استانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اظهار داشت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب وزارت ارشاد است که کمتر به آن توجه شده است.

وی با اشاره به نقش طلاب در ترویج معارف دینی افزود: طلاب و روحانیون باید چنان جذابیتی داشته باشند که جوانان را مجذوب خود کنند و نباید همه چیز را منوط به امکانات مادی دانست.

مدیرکل ارشاد قم ادامه داد: مراجع تقلید نگاه ویژه به فعالیت‌های کانون‌های مساجد دارند و ما می‌توانیم با کمک یکدیگر کانون‌ها را به نقطه مطلوب برسانیم.

حسینی کاشانی با بیان اینکه شعار محوریت مسجد در کارهای فرهنگی با همکاری اداره ارشاد و کانون‌های مساجد باید محقق شود، افزود: با توجه به اینکه محور کارهای فرهنگی باید مسجد باشد باید به این کانون‌ها توجه ویژه باشد تا بتوان اهداف مورد نظر را به دست آورد.

وی با بیان اینکه تخصصی کردن کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یک اقدام پسندیده است که باید به سرانجام برسد، گفت: مجموعه فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در حال به سامان رسیدن است و امیدواریم شاهد فعالیت‌های بیشتر کانون های مساجد باشیم.

مدیرکل ارشاد قم خاطرنشان کرد: یکی از آسیب‌های کنونی جامعه دور افتادن فاصله میان نوجوانان و جوانان و مسجد است که باید آسیب شناسی شده تا این مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 76966

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/76966/فاصله-میان-نسل-جوان-مساجد-سبب-آسیب-جامعه-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir