?>?> قم نیوز - رقابت 11 قمي در نخستين رنكينگ سال 98 بدمينتون ايران - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رقابت 11 قمي در نخستين رنكينگ سال 98 بدمينتون ايران

خبرگزاری فارس , 4 ارديبهشت 1398 ساعت 16:44

11 بدمینتون‌باز در تركيب تيم‌هاي منتخب هیأت بدمینتون استان قم در نخستين مرحله مسابقات رنكينگ قهرماني كشور برابر حريفان به ميدان مِ‌روند.


به گزارش قم نیوز بعد از برگزاری رقابت‌های انتخابی رنکینگ بدمینتون پسران و دختران قم در تالار اختصاصی این رشته در مجموعه ورزشی شهید حیدریان، نفرات منتخب زیر نظر کادر فنی به اردوی آماده‌سازی رفتند تا از امروز در جدال با حریفان خود از سایر استان‌ها به میدان بروند.

اعزام بدمینتون‌بازان قم به قصد حضور در نخستین مرحله پیکارهای رنکینگ بدمینتون پسران و دختران ایران در سال 1398 در حالی انجام گرفت که نخستین مرحله مسابقات پسران در رده سنی جوانان از امروز تا ششم اردیبهشت ماه به میزبانی هیأت بدمینتون استان کرمان  برگزار می‌شود .

طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون بدمینتون، این مرحله از رقابت‌ها در قسمت‌های یک نفره و دو نفره برگزار می‌شود و در بخش یک نفره تعداد 99 بدمینتون‌باز به رقابت می‌پردازند، ضمن اینکه پیکارهای بخش دو نفره با حضور تعداد 33 تیم به نمایندگی از 20 هیأت به انجام می‌رسد.

در شرایطی که رقابت‌های سال 1398 رنکینگ بدمینتون جوانان پسر کشور در سه مرحله برنامه‌ریزی شده، برای تیم هیأت بدمینتون قم در این مسابقات معین کشاورز، مجتبی زارع، حسین چاوشی، معین خاکی، رضا جانقربان و متین رجبی به مربیگری حامد شبانیان و سرپرستی علی رجبی به میدان می‌روند.

همزمان با رقابت‌های نخستین مرحله رنکینگ بدمینتون پسران جوان ایران در کرمان، نخستین مرحله این رقابت‌ها در بخش دختران نیز تا ششم اردیبهشت ماه به میزبانی هیأت قزوین برگزار می‌شود و تیم قم متشکل از پنج بدمینتون‌باز به مربیگری سودابه تقی‌زاده برابر حریفان خود صف‌آرایی می‌کند.

این در حالی است که اعضای تیم منتخب دختران جوان هیأت بدمینتون قم شهربانو شاکر، زهرا کاظمی، ملیکا شیبانی، معصومه بهنام‌راد و مبینا مومنی هستند و این پیکارها نیز در دو بخش یک نفره و دونفره با حضور 96 بدمینتون‌باز در بخش انفرادی و 35 تیم از 18 استان در بخش دوبل به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 76973

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/76973/رقابت-11-قمي-نخستين-رنكينگ-سال-98-بدمينتون-ايران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir