چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : 76975
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مدیرکل کمیته امداد استان قم:

قمی‌ها سال گذشته ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات پرداخت کردند

قم نيوز : مدیرکل کمیته امداد استان قم با بیان اینکه شورای زکات استان قم رتبه نخست کشور را در جمع‌آوری زکات‌های مردمی به خود اختصاص داده است، گفت: مردم استان قم سال گذشته سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات پرداخت کرده‌اند.
قمی‌ها سال گذشته ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات پرداخت کردند
قمی‌ها سال گذشته ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات پرداخت کردند
به گزارش قم نیوز اکبر میرشکار ظهر امروز در نشست شورای زکات استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به اینکه مردم قم همیشه در کمک به نیازمندان پیشگام بوده‌اند، مطرح کرد: در سال ۹۷ با وجود مشکلات اقتصادی ۴۶ میلیارد تومان درآمدهای مردمی داشته‌ایم که این رقم ۷.۵ میلیارد تومان نسبت به سال ۹۶ افزایش یافته است.

وی از کمک دو میلیارد تومانی کمیته امداد قم ویژه مردم سیل‌زده یاد کرد و افزود: در سال گذشته رکورد مبلغ دریافتی ایتام از حامیان را در سطح کشور زدیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با بیان اینکه هفت هزار خانواده طی ۶ ماه دوم سال گذشته به مجموعه امداد اضافه شدند، تصریح کرد: پنج هزار و ۵۶۰ مورد وام قرض‌الحسنه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان در سال گذشته به نیازمندان پرداخت شده است.

وی از پرداخت کمک هزینه ازدواج به ۹۳۲ نفر یاد کرد و گفت: سال گذشته هفت میلیارد تومان برای درمان خانواده‌های نیازمند هزینه و پنج هزار و ۷۰۰ نفر را به مشهد مقدس اعزام کردیم و در شهر مقدس قم میزبان بیش از ۱۳ هزار مددجو کمیته امداد بوده‌ایم.

میرشکار به توزیع بسته‌های غذایی ۵۰۰ هزار تومانی در میان ۳۵۰ خانواده نیازمند اشاره کرد و ادامه داد: این بسته‌های غذایی تا قبل از ماه مبارک رمضان در میان ۲۲ هزار خانواده نیازمند قمی توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه شورای زکات استان قم رتبه نخست کشور را در جمع‌آوری زکات‌های مردمی به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: مردم استان قم سال گذشته سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات پرداخت کرده‌اند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdkn05.yt0956a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما