کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امیرآبادی: کارگروهی دائمی رفع مشکلات نیمه شعبان تشکیل شود

خبرگزاری فارس , 4 ارديبهشت 1398 ساعت 21:05

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: باید کارگروهی تشکیل شود تا کمبودهای مراسم نیمه شعبان را در طول سال دنبال کند و بتوانیم از ظرفیت‌های مختلف برای رفع کمبودها استفاده کنیم.


به خبرگزاری قم نیوز احمد امیرآبادی فراهانی امشب در صد و هفتاد و نهمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش مجموعه‌های مختلف در راستای برگزاری مراسم نیمه شعبان اظهار کرد: هزینه خدمات نیمه شعبان از محل مشارکت‌های مردمی تامین می‌شود اما در راستای ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز مسجد مقدس جمکران می‌توان از اعتبارات دولتی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه نیمه شعبان امسال شاهد گره ترافیکی در بلوار پیامبر اعظم(ص) بودیم، اضافه کرد: باید با تصمیم‌گیری‌های درست به دنبال این باشیم تا در مراسم‌های آینده گره‌ها و مشکلات رفع شود که در این راستا ایجاد زیرساخت‌ها به‌عنوان اولویت باید دنبال شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید کارگروهی تشکیل شود تا کمبودهای مراسم نیمه شعبان را در طول سال دنبال کند و بتوانیم از ظرفیت‌های مختلف برای رفع کمبودها استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 76984

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/76984/امیرآبادی-کارگروهی-دائمی-رفع-مشکلات-نیمه-شعبان-تشکیل-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir