چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۹
کد مطلب : 76986
منبع : خبرگزاری فارس

همه ظرفیت ها برای اجرای برنامه‌های ماه رمضان بسیج شود

قم نيوز : دبیر شورای فرهنگ عمومی استان قم با تاکید بر اینکه ماه رمضان فرصت مناسبی برای تقویت فرهنگ دینی در میان اقشار مختلف جامعه است، گفت: در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی ماه رمضان باید ظرفیت دستگاه‌های دولتی و مجموعه‌های مردمی بسیج شود.
همه ظرفیت ها برای اجرای برنامه‌های ماه رمضان بسیج شود
همه ظرفیت ها برای اجرای برنامه‌های ماه رمضان بسیج شود
به گزارش قم نیوز سید موسی حسینی کاشانی امشب در صد و هفتاد و نهمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، با بیان اینکه مستندسازی نیمه شعبان در شهر مقدس قم درحال دنبال شدن است، اظهار کرد: به دنبال انعکاس رسانه‌ای فعالیت‌ها و پدیده‌های مختلف نیمه شعبان قم هستیم.

وی  با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان مطرح کرد: شورای فرهنگ عمومی استان قم برنامه‌های مختلف فرهنگی را در این ماه مبارک برای دستگاه‌ها و نهادها پیش‌بینی کرده است که امیدواریم این برنامه‌ها توسط مجموعه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان یاد کرد و گفت: مسجد مقدس جمکران، حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) و بقاع متبرکه از جمله مهم‌ترین مراکز هدف در برنامه‌های قرآنی هستند.

وی بر لزوم انعکاس برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان توسط صدا و سیما تاکید کرد و افزود: ترویج ساده‌زیستی به‌عنوان یکی از اصول مهم در برنامه‌های مختلف ماه مبارک رمضان به خصوص سفره‌های افطاری دستگاه‌ها و نهادها باید مورد توجه قرار گیرد.

حسینی کاشانی با تاکید بر اینکه ماه رمضان فرصت مناسبی برای تقویت فرهنگ دینی در میان اقشار مختلف جامعه است، مطرح کرد: در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی ماه رمضان باید ظرفیت دستگاه‌های دولتی و مجموعه‌های مردمی بسیج شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfv1de.w6dvcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما