کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ورود 600 هزار خودرو در نیمه شعبان به قم

خبرگزاری فارس , 5 ارديبهشت 1398 ساعت 1:00

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم از ورود 462 هزار خودرو قبل از نیمه شعبان خبر داد و گفت: گفت: طی روز نیمه شعبان 139 هزار خودرو به استان قم وارد شد.


به گزارش قم نیوز یونس عالی‌پور امشب در صد و هفتاد و نهمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه 462 هزار خودرو قبل از شب نیمه شعبان به قم وارد شدند، اظهار کرد: طی روز نیمه شعبان 139 هزار خودرو به استان قم وارد شد و در شب نیمه شعبان نیز بر اساس آمار مخابرات 250 هزار سیم‌کارت در مسجد مقدس جمکران فعال بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم نیز در این جلسه با اشاره به حضور پرشور نیروهای انتظامی و امنیتی در مراسم نیمه شعبان خاطرنشان کرد: با وجود تهدیدهای مختلفی که در نیمه شعبان امسال داشتیم اینکه شاهد هیچ مشکل امنیتی نبودیم جای شکر و تقدیر دارد.

عبدالرضا آقاخانی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی یک عضو شورای ترافیک استان قم است و بدون ایجاد زیرساخت‌ها توسط دستگاه‌های مربوطه و به تنهایی نمی‌تواند مشکل ترافیکی شهر را رفع کند.

همچنین، حسن مالکی‌نژاد عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه نیمه شعبان باید به‌عنوان یک مراسم معنوی بین‌المللی به ثبت برسد، تصریح کرد: در این مناسبت شهر قم میزبان مردم شهرهای مختلف کشور است اما هزینه حضور این جمعیت میلیونی از اعتبارات مردم قم تامین می‌شود درحالی‌که باید اعتبارات ملی برای این برنامه فراملی درنظر گرفته شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 76987

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/76987/ورود-600-هزار-خودرو-نیمه-شعبان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir