پنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 76998
منبع : خبرگزاری فارس

فعالیت سازندگی طلاب بین‌الملل در مناطق سیل زده استان گلستان

قم نيوز : مسؤول گروه امدادرساني پويش بين المللي حسين رهبر آزادگان از فعالیت سازندگی طلاب بین الملل در مناطق سیل زده استان گلستان خبر داد.
فعالیت سازندگی طلاب بین‌الملل در مناطق سیل زده استان گلستان
فعالیت سازندگی طلاب بین‌الملل در مناطق سیل زده استان گلستان
به گزارش قم نیوز سیدعلی علوی با اشاره به فعالیت‌های پویش سازندگی حسین رهبر آزادگان اظهار کرد: اعضای کمپین حسین رهبر آزادگان در منطقه آق قلا استان گلستان به کمک‌رسانی به سیل زدگان پرداختند و فعالیت سازندگی خود را در این منطقه به انجام رساندند.

وی خاطرنشان کرد: در این منطقه با همکاری و همدلی با روستاییان فعالیت‌هایی مانند سیل بند زدن، تخلیه گل و لجن از منازل، باز کردن معابر و... انجام و همچنین به فعالیت‌های فرهنگی در کنار کار سازندگی پرداخته شد.

مسؤول گروه امدادرسانی پویش بین المللی حسین رهبر آزادگان با بیان اینکه ٣٣ نفر از کشورهای هند، پاکستان، ترکیه، افغانستان، آذربایجان تاجیکستان و... در این پویش شرکت داشتند گفت: امدادرسانان به مدت ٣ روز کامل در منطقه حضور داشتند و در روستای سقریلقی استان گلستان مسیر بیش از 10 خانه را باز کردند.

وی یادآور شد: برنامه‌ریزی شده اعضای پویش در خرداد ماه به مدت دو هفته به خوزستان برای امدادرسانی اعزام شوند تا کمک‌ها به سیل‌زدگان ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdciv3ay.t1aq32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما