کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قم آماده بازگشت به ليگ آزادگان

خبرگزاری فارس , 5 ارديبهشت 1398 ساعت 8:30

رفت و آمدها براي بازگشت مجدد تيمي باشگاهي از فوتبال استان قم به سطح اول رقابت‌هاي باشگاهي فوتبال كشور در بزرگترين مجموعه ورزشي شهر قم همچنان ادامه دارد.


به گزارش قم نیوز مجموعه شهید جعفر حیدریان بزرگترین مجتمع ورزشی شهر قم به شمار می‌رود، مجموعه‌ای که به واسطه قرار گرفتن ساختمان اداره کل ورزش و جوانان و دفاتر اکثر هیات‌های ورزشی به مهمترین پاتوق ورزشی‌ها و علاقمندان به ورزش تبدیل شده است و تمام اخبار ورزش قم از از این مجموعه منتشر می‌شود.

در یکی از مهمترین خبرهای این روزهای ورزش قم، از بزرگترین مجموعه ورزشی قم خبرها از برنامه‌ریزی اداره کل ورزش و جوانان قم با مدیریت جدید خود برای بازگشت تیمی باشگاهی از فوتبال این استان به سطح اول رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایران یعنی لیگ آزادگان و تلاش برای حضور پرقدرت فوتسال قم در فصل جدید لیگ برتر حکایت می‌کند.

برگزاری جلسه با اسپانسر یا حامی مالی تیم فوتبال و تصمیم نهایی برای واگذاری تیم لیگ برتری فوتسال قم به مدیریت فصل گذشته این روزها نقل تمام محافلی است که فوتبالی‌ها و فوتسالی‌های قمی در آن حضور دارند و هر یک از نگاه خود به تحلیل این دو موضوع در ورزش قم می‌پردازند.


مدیریت تیم به هیأت فوتبال واگذار نمی‌شود

سیدمهدی غیاثی عضو هیات رئیسه هیات فوتبال استان قم و کارمند سابق اداره کل ورزش و جوانان راجع به آخرین تصمیم‌ها اظهار کرد: جلسه‌ای پیرامون حضور قم در فصل آینده لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و یک اسپانسر برگزار و این موضوع نهایی شد.

وی که در دهه 1370 سابقه بازی در تیم پارس‌خودرو تهران در کنار بهنام سراج ملی‌پوش اسبق کشورمان را دارد، افزود: هم اکنون در حال رایزنی با فدراسیون فوتبال هستیم تا بتوانیم امتیاز تیمی را برای قم به دست بیاوریم، از آنجایی که هیات‌های ورزشی نمی‌توانند تیم‌داری کنند مدیریت این تیم به هیات فوتبال واگذار نمی‌شود.

 
با برنامه‌ریزی درست وضعیت مالی تیم درست می‌شود

غیاثی که سابقه هدایت تیم‌های لیگ برتری فوتسال ایران نظیر ارم‌کیش قم، دبیری تبریز، صبای قم و ماهان‌تندیس را دارد، همچنین راجع به آخرین وضعیت مالکیت تیم فوتسال قم در آستانه فصل 1398 لیگ برتر عنوان کرد: مجموعا با توجه به بررسی برنامه ها و شرایط رسول قلی‌زاده مالک تیم آتلیه‌طهران (سوهان محمدسیما) و امیر آقایی مالک تیم آرش‌نوین ایرانیان قم به این نتیجه رسیدیم که همچنان رسول قلی‌زاده مدیریت تیم را بر عهده داشته باشد.

پیشکسوت با سابقه فوتبال و فوتسال قم در ادامه با تاکید بر اینکه نباید وضعیت تیم در سال جاری همانند فصل‌های گذشته لیگ برتر فوتسال باشد، تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی درست و هدفمند وضعیت نماینده قم در این فصل بهتر شده و از نظر مالی نیز مشکلی وجود نداشته باشد.


واگذاری مدیریت تیم فوتسال قطعی نیست

اما کمی بعد از اظهارات سیدمهدی غیاثی راجع به جلسه برگزار شده برای تصمیم نهایی در مورد تیم‌های فوتبال و فوتسال قم در فصل جدید مسابقات باشگاه‌های کشور، مدیر حراست اداره کل ورزش و جوانان راجع به نظر این اداره کل در مورد مالکیت تیم لیگ برتری فوتسال قم گفت: واگذاری مدیریت نماینده فوتسال قم در لیگ برتر امسال فعلا قطعی نیست و تصمیم در این خصوص در چند روز آینده اتخاذ خواهد شد.

 
منعم: مجموعه استان موافق حضور قم در سطح بالای فوتبال است

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم درباره تصمیم این اداره کل در خصوص تیم فوتبال برای حضور در لیگ آزادگان به خبرنگار فارس گفت: مُدل موفق پاس شهر همدان در قم هم اجرا می‌شود و مجموعه استان موافق حضور قم در سطح بالای فوتبال است.

اظهارات رسول منعم که پیش از این مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان بود و از اسفند ماه سال 1397 مدیریت اداره کل ورزش و جوانان را بر عهده گرفته، موجی از خوشحالی را در بین اهالی فوتبال و علاقمندان به ورزش ایجاد کرده و قمی‌های امیدوارند بعد از نابودی صبا، فوتبال قم بار دیگر رونق بگیرد.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 76999

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/76999/قم-آماده-بازگشت-ليگ-آزادگان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir