کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تقدیر از اقدامات مدیریت شهری در زمان وقوع سیلاب در قم

خبرگزاری فارس , 5 ارديبهشت 1398 ساعت 12:00

یکی از مراجع تقلید از اقدامات مدیریت شهری در زمان وقوع سیلاب در قم تقدیر کرد.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی در دیدار دکتر سقائیان‌نژاد شهردار و مدیران شهر قم، یکی از نهادهای پرکار شهری را شهرداری دانست و اظهار کرد: شهرداری یک مجموعه پرانتظاری برای مردم است چراکه اداره کردن شهر سخت است و فشار زیادی به مسوولان این مجموعه وارد می‌شود.

وی بهترین نهاد برای برجای گذاشتن یاد و خاطره نیک را شهرداری عنوان کرد و گفت: انتظارات مردم بسیار بالا است و گاهی امکانات کفاف نمی‌دهد و به همین خاطر به مدیران و شهردار فشار آورده می‌شود.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه در کشور ما دو نقطه حساس مشهد مقدس و قم مقدس وجود دارد گفت: تفاوت بین مشهد و قم این است که قم خصوصیت ویژه مرکز ثقل علم را دارد؛ تمام چشم دنیا و دانشمندان متمرکز به قم است و شخصیت‌های بزرگ علمی در این شهر پرورش یافته‌اند و زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به زحمات انجام شده در حوزه سیلاب در شهر قم گفت: کاش تدابیری که در قم اندیشیده شد در شهرهای دیگر هم اندیشیده می‌شد؛ اگر مسوولان دیگر شهرها و مسوولان کشور هم این تدابیر را اندیشیده بودند اینهمه مصیبت به مردم وارد نمی‌شد.

آیت‌الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: من از شما و تیم مدیریت شهری تقدیر می‌کنم که تدابیر لازم را برای پیشگیری از سیل انجام دادید.

وی با اشاره به تبدیل پروژه شهید کاظمی به پارکینگ موقت شهری گفت: واقعا این کار کمک خوبی به مردم بود و امیدواریم روند خدمت‌رسانی در شهر با همین قوت ادامه یابد.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 77007

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/77007/تقدیر-اقدامات-مدیریت-شهری-زمان-وقوع-سیلاب-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir