پنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 77007
منبع : خبرگزاری فارس

تقدیر از اقدامات مدیریت شهری در زمان وقوع سیلاب در قم

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید از اقدامات مدیریت شهری در زمان وقوع سیلاب در قم تقدیر کرد.
تقدیر از اقدامات مدیریت شهری در زمان وقوع سیلاب در قم
تقدیر از اقدامات مدیریت شهری در زمان وقوع سیلاب در قم
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی در دیدار دکتر سقائیان‌نژاد شهردار و مدیران شهر قم، یکی از نهادهای پرکار شهری را شهرداری دانست و اظهار کرد: شهرداری یک مجموعه پرانتظاری برای مردم است چراکه اداره کردن شهر سخت است و فشار زیادی به مسوولان این مجموعه وارد می‌شود.

وی بهترین نهاد برای برجای گذاشتن یاد و خاطره نیک را شهرداری عنوان کرد و گفت: انتظارات مردم بسیار بالا است و گاهی امکانات کفاف نمی‌دهد و به همین خاطر به مدیران و شهردار فشار آورده می‌شود.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه در کشور ما دو نقطه حساس مشهد مقدس و قم مقدس وجود دارد گفت: تفاوت بین مشهد و قم این است که قم خصوصیت ویژه مرکز ثقل علم را دارد؛ تمام چشم دنیا و دانشمندان متمرکز به قم است و شخصیت‌های بزرگ علمی در این شهر پرورش یافته‌اند و زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به زحمات انجام شده در حوزه سیلاب در شهر قم گفت: کاش تدابیری که در قم اندیشیده شد در شهرهای دیگر هم اندیشیده می‌شد؛ اگر مسوولان دیگر شهرها و مسوولان کشور هم این تدابیر را اندیشیده بودند اینهمه مصیبت به مردم وارد نمی‌شد.

آیت‌الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: من از شما و تیم مدیریت شهری تقدیر می‌کنم که تدابیر لازم را برای پیشگیری از سیل انجام دادید.

وی با اشاره به تبدیل پروژه شهید کاظمی به پارکینگ موقت شهری گفت: واقعا این کار کمک خوبی به مردم بود و امیدواریم روند خدمت‌رسانی در شهر با همین قوت ادامه یابد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdca0wn0.49n0w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما